“هزار و یک شب” با مترجم فقید نهج البلاغه

برنامه “هزار و یک شب” به تهیه کنندگی علیرضا حائری امشب ساعت ۲۳:۱۵ در شبکه ۴ سیما به فعالیت های فرهنگی زنده یاد “سیدجعفر شهیدی” مترجم فقید نهج البلاغه می پردازد.

علیرضا حائری،تهیه کننده برنامه “هزار و یک شب” شبکه ۴ سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: در برنامه امشب به فعالیت های فرهنگی زنده یاد”سید جعفر شهیدی” در رابطه با ترجمه شیوا و بلیغ نهج البلاغه به زبان فارسی و همچنین اداره مؤسسه لغتنامه دهخدا و همکاری ۱۲۰ نفر از فرهنگیان بنام کشور به عنوان زیر مجموعه استاد شهیدی می پردازیم.
وی ادامه داد:تألیف کتب تاریخی مختلف از جمله کتاب تاریخ تحلیلی اسلام که به عنوان کتاب درسی برای تمامی دانشجویان کشور در همه رشته ها به کار می رود؛از سایر فعالیت های فرهنگی “زنده یاد جعفر شهیدی” بوده است.
وی اظهار داشت:”مجید رضا بالا “به عنوان مجری با “دکترمهدی محقق” به عنوان میهمان برنامه به گفتگو می پردازد.
حائری تصریح کرد:در ابتدای برنامه آیتم های مختلفی لابه لای گفتگوی “مسعود خیرخواه” (مجری سوم برنامه) و “رشید کاکاوند” مجری ثالث برنامه پخش می شود.
این تهیه کننده شبکه ۴ خاطرنشان کرد:همچنین در ابتدای برنامه امشب به خبرهای فرهنگی شبکه چهار از نوعی که برای بیننده این شبکه جذابیت دارد نیز می پردازیم.
گفتنی است؛”هزار و یک شب” امشب ساعت ۲۳:۱۵ میهمان مخاطبان شبکه ۴ سیما می شود./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.