هزینه مخابراتی مشترکان آی‌فون بالاتر است

۱۹خردادماه،

هر کاربر به طور میانگین ماهانه قبض ۴۷ دلاری را برای تلفن همراه خود پرداخت می‌کند و اشخاصی که آیفون را با قرارداد مخابراتی دو ساله خریداری کرده‌اند، هزینه دو برابری می‌پردازند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تایم، در حالی که هر کاربر به طور میانگین ماهانه قبض ۴۷ دلاری را برای تلفن همراه خود پرداخت می‌کند، آن دسته از اشخاصی که در کشور آمریکا گوشی هوشمند آیفون را با قرارداد مخابراتی دو ساله خریداری کرده‌اند، باید در هر ماه هزینه دو برابری را بپردازند.
مرکز CTIA Wireless Association با انتشار یافتن گزارش تازهی اعلام کرد که هر کاربر در هر ماه به‌طور میانگین ۴۷٫۱۶ دلار برای تلفن همراه خود هزینه پرداخت می‌کند.
البته طبق بررسی انجام شده مشخص شد، ۴۶ درصد آمریکایی‌هایی که مشترک تلفن همراه می باشند، توضیح دادند که صورت‌حساب ماهانه آن‌ها بیش از ۱۰۰ دلار است.
در این میان ۱۳ درصد هم گفتند که هزینه‌های ماهانه آن‌ها از ۲۰۰ دلار هم تجاوز می‌کند.
در سال قبل میانگین هزینه‌ای که هر کاربر در هر ماه برای تلفن همراه خود پرداخت می‌کرد ۷۱ دلار بود که این رقم نسبت به سال ۲۰۰۹ رشد ۳۱ درصدی را نشان می‌داد.
مرکز Associated Press هم اعلام کرده است که میانگین هزینه‌ای که صاحبان گوشی‌های هوشمند در شبکه مخابراتی AT&T به صورت ماهانه پرداخت می‌کنند، از ۸۸ دلار به ۸۰ دلار کاهش یافته است.
در حال حاضر حدود نیمی از بزرگسالان آمریکایی گوشی هوشمند دارند و ۶۶ درصد جوانان بین سنین ۱۸ تا ۲۹ سال و همچنین ۷۸ درصد کسانی که درآمد سالانه آن‌ها از ۷۵ هزار دلار بیشتر است، گوشی هوشمند در اختیار گرفته‌اند.
وزارت کار آمریکا همچنین در گزارشی اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۱ میلادی مجموع هزینه‌هایی که آمریکایی برای تلفن‌همراه خود پرداخت می‌کرده ۱۲۲۶ دلار بوده است که این رقم در سال ۲۰۰۷ میلادی ۱۱۱۰ دلار گزارش شده بود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.