هزینه ۳۳ میلیارد تومانی باشگاه استقلال؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی فتح الله زاده مدیر موفقی است مردی که زبان ستاره ها را به خوبی می فهمد و می تواند آنها  را در استقلال نگه دارد   و ستاره ها را به استقلال بیاورد. اگر چه بعضی از آنها پیشنهادهای مالی دو یا سه برابر بیشتر از استقلال داشته باشند.

این هنر علی فتح الله زاده است شاید هم به قول خودش بازیکنان با چک های برگشتی او کیف می کنند

وگرنه مشخص نیست بازیکنی که پیشنهاد به قول فتح الله زاده ۷ میلیارد تومانی داشته چرا باید در استقلال با دستمزد یک میلیارد تومانی بماند؟! یعنی واقعا در عرصه فوتبال حرفه ای تعصب به پیراهن سبب می گردد بازیکنی قید شش میلیارد تومان را بزند؟!

.با این حال فتح الله زاده در مورد خرید و جذب ستاره های استقلال مدعی شد که فقط ۲۰ میلیارد تومان هزینه جذب بازیکن در این فصل کرده است! اگر باور کنیم که مهدی رحمتی، جواد نکونام، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی فقط یک میلیارد تومان دستمزد گرفته باشند در آنصورت به طور متوسط ۱۵  بازیکن دیگر  استقلال هم که ملی پوش نیستند، هر کدام به طور متوسط یک میلیارد تومان دستمزد می گیرند!

از سویی دیگر طبق قانون تازه سازمان لیگ باشگاه ها فقط حق دارند ۶۰ درصد از بودجه مصوب خود را به خرید بازیکنان اختصاص بدهند. به این ترتیب طبق گفته علی فتح الله زاده باشگاه استقلال ۲۰ میلیارد تومان هزینه جذب بازیکن در این فصل کرده است و ۴۰ درصد دیگر بودجه یعنی در حدود ۱۳ میلیارد تومان نیز هزینه های دیگر باشگاه استقلال در فصل آینده خواهد بود. یعنی باشگاه استقلال حدود ۳۳ میلیارد تومان در این فصل هزینه می کند .

مگر این که اصلا استقلال قانون چگونگی هزینه بودجه باشگاه را  را عایت نکرده باشد که بعید است این کار را کرده باشد. شاید هم هنوز میزان بودجه استقلال برای فصل اینده به طور دقیق مشخص نشده اما طبق قوانین سازمان لیگ و شواهد به نظر می رسد آبی پوشان استقلال ۳۳ میلیارد تومان هزینه خواهد کرد.

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.