هشدار به اپراتورهای تلفن همراه کشور

۱۵ام بهمن ،

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چرا ما اختیار حتی خط تلفن همراه خودمان را هم نداریم و وقتی تقاضا می دهیم اس ام اس تبلیغاتی برای ما ارسال نشود اپراتورها مقاومت می کنند در مقابل این خواسته و می گویند باید کلا سیستم پیامک خودمان را قطع کنیم. اصلا اپراتورها حق دارند که از تقاضای مشترکین خود شانه خالی کنند؟ واقعا کسی نیست به آنها یک اخطاری بدهد که هر کاری دلشان می خواهد انجام ندهند؟
این درحالی است که معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتورها اخطار داد و افزود: اپراتورهای موبایل توجه کنند که اگر مشترک قصد انصراف از سرویسی را دارد به راحتی این امر برای او امکان‌پذیر باشد تا متضرر و ناراضی نشود.
حسن رضوانی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی سرویس‌ها و خدمات تلفن همراه به عهده اپراتورهاست، اظهار کرد: اپراتورها باید در ارایه خدمات ارزش افزوده حقوق مشترکان خود را رعایت کنند و تنها جنبه درآمدزایی را مد نظر خود قرار ندهند.
وی با بیان اینکه توجه به رضایت‌مندی مشترکان باید در اولویت کاری اپراتورهای تلفن همراه قرار بگیرد، ادامه داد: در شرایط حاضر انحصار در بازار تلفن همراه وجود دارد که همین امر سبب شده مردم درخصوص دریافت و استفاده از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه متضرر شوند.
رضوانی با تاکید بر اینکه این مسائل در حوزه تلفن همراه باید حل شود، تصریح کرد: در صورتی که اپراتوری سرویسی ارایه می‌کند، باید تمام جوانب آن را مورد ارزیابی قرار دهد به شکلی که اگر مشترک قصد انصراف را داشت به راحتی این امر برای او امکان‌پذیر باشد.
به گفته وی در این شرایط حقوق مشترکان بیش‌تر رعایت خواهد شد و مردم استفاده بیش‌تری از این خدمات خواهند کرد. 

۴۵/۲۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.