هشدار فدراسیون فوتبال به باشگاه ها

در صورت عدم رفع مشکلات برخی از باشگاهها، طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجوز حرفه ای صادر نمی شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز در دفتر دبیرکل فدراسیون برگزار شد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، این نشست که با حضور مهدی محمد نبی، غلامرضا بهروان، علی کاظمی، عزیز محمدی، امیر حسین حسینی، محمدرضا کسرایی و سهیل مهدی برگزار شد.
باتوجه به اینکه نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در نیمه دوم شهریورماه سال جاری به تهران می آیند، برای انجام هماهنگی حضور آنها نشست فوق تشکیل شد و نتیجه گیری زیر به عمل آمد.
با توجه به اهمیت موضوع مقرر شد که تیمی مرکب از غلامرضا بهروان، عزیراله محمدی،محمدرضا کسرایی، سهیل مهدی و مهدی محمودی جهت بازدید دوره ای از ۱۸ باشگاه لیگ برترفعالیت خود را آغاز کرده و بررسی نتایج این بازدیدها در فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد و باشگاههایی که در این بازدیدها همکاری های لازم را به عمل آورند ، مورد تشویق قرار خواهند گرفت و بالطبع باشگاههایی که در این بازدید های دوره ای نتوانند شرایط مناسبی داشته باشند ، امتیاز منفی برای آنها در نظر گرفته شده و عدم عمکلرد مناسب آنها به مجمع باشگاه مربوطه و هیات رئیسه سازمان لیگ گزارش خواهد شد.
گفتنی است، برای هریک از باشگاههایی که موجب کسر امتیاز نمایندگان ایران در بازدید نهایی بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا شوند، مطابق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مجوز حرفه ای صادر نخواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.