هشدار مورینیو به جان تری

۱۶خردادماه،

ژوزه مورینیو به جان‌تری اخطار داد در صورتی که آماده نباشد مانند فصل قبل نیمکت‌نشین خواهد شد زیرا او توجهی به اسم و رسم بازیکنانش نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ژوزه مورینیو سرمربی تازه چلسی به جان‌تری اخطار داد که او ممکن است همانطور که در فصل قبل نیمکت‌نشین بود فصل تازه را با نیمکت‌نشینی آغاز کند. مورینیو می‌گوید ترکیب تیمش را بر اساس شایستگی‌ها و قابلیت‌های بازیکنانش ونگرششان در تمرین می‌چیند نه اسم و رسم آنها.

ژوزه مورینیو به یک رسانه اسپانیایی گفت: من مربی‌ای هستم که همیشه در کارم شایستگی و قابلیت بازیکنانم را در نظر می‌گیرم، هر کس که من تشخیص بدهم خوب است بازی می‌کند بدون توجه به اسم و رسم یا قبل آن بازیکن. برای من حضور بازیکنان در جلسات تمرینی بسیار مهم است همانطور که برای من در اینتر راحت بود که مارکو ماتراتزی بازیکن قدیمی اینتر را کنار بگذارم و یا کاری که بنیتس فصل قبل انجام داد و تری را نیمکت‌نشین کرد، تکرار کنم.

مورینیو در ادامه دربارهٔ نیمکت نشینی کاسیاس در رئال مادرید گفت: هواداران ممکن است فکر کنند که کاسیاس از دیه‌گو لوپس بهتر است، من به این عقیده احترام می‌گذارم اما من سرمربی هستم و من تصمیم می‌گیرم که چه کسی بازی کند یا نکند. این مشکل بازیکنان است نه من.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.