هشدار نسبت به انحصاری شدن واردات

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 هشدار نسبت به انحصاری شدن واردات

هشدار نسبت به انحصاری شدن واردات

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نسبت به هرگونه اقدام برای انحصاری شدن واردات خودرو هشدار داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمد جعفری، با بیان این مطلب اظهار کرد: در شرایط فعلی که اندک رقابتی در واردات خودرو وجود دارد نیز واردکنندگان حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت نمی‌کنند.
وی با بیان این‌که گرانفروشی و عدم تحویل خودرو در موعد مقرر از مهمترین تخلفات نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی است خاطرنشان کرد:‌ علاوه بر آن در سیستم خدمات پس از فروش خودروهای خارجی نیز مشکلات زیادی وجود دارد که نارضایتی مصرف‌کنندگان را به دنبال داشته است.
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: در این شرایط هر گونه اقدام برای منحصر شدن واردات خودرو به نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی باعث تشدید مشکلات در این حوزه خواهد شد.
جعفری افزود: با انحصاری شدن واردات، نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی عنان بازار را در دست گرفته و قیمت خودروها را به دلخواه و بدون توجه به حقوق مصرف‌کنندگان تعیین خواهند کرد.
وی با بیان این‌که تمام سیاست‌گذاری‌ها باید در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان باشد، تصریح کرد:‌ در این زمینه ما خواستار افزایش رقابت در واردات خودرو و نظارت بیشتر بر عملکرد نمایندگی‌های رسمی خودروسازان خارجی هستیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.