هشدار پلیس آلمان به زنان ایرانی + عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

در پی حمله وحشیانه به یک زن ایرانی در برلین، مقامات پلیس و دادستانی برلین با انتشار یافتن اطلاعیه‌ای درباره مظنون اصلی این جنایت هولناک اخطار دادند. پلیس با انتشار یافتن تصاویر شخص مظنون از مردم درخواست همکاری نموده است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از دویچه وله ؛ رسانه‌های آلمان در هفته قبل خبری تکان‌دهنده درباره مثله نمودن یک زن ایرانی در ۳۰ اکتبر در برلین منتشر نمودند. روزنامه پرتیراژ بیلد دو روز بعد درباره این جنایات هولناک نوشت: «این زن بسیارزیبا به احتمال بسیار توسط دوست سابق خود به شدت مجروح شده است.» در این گزارش تفسیری قربانی به نام “بنفشه ک” که ۳۶ سال دارد معرفی شد.

پلیس برلین با انتشار یافتن بیانیه‌ای در روز جمعه (۱۹ آبان/۹ نوامبر) اعلام نمود که «کمیسیون ویژه ۲ پلیس جنایی مسئول رسیدگی به جرایم قتل و دادستانی برلین امیدوارند از طریق انتشار یافتن دو عکس از شخص مظنون اطلاعاتی درباره محل اقامت او کسب نمایند.عامل مورد سوء‌ظن تابعیت هلندی دارد و اصلیت او ایرانی- عراقی است.»

در اطلاعیه مشترک پلیس و دادستانی درباره شخص مظنون آمده است: «نام او امید رمدانی یا عبدالله رمضانی است او متولد ۳ سپتامبر سال ۱۹۶۷ در بغداد است.»

پلیس به طور رسمی در اطلاعیه‌ی خود تصریح نموده است که امید رمدانی «متهم است که در روز ۳۰ اکتبر فرد قربانی را در آپارتمانش در محله شونه‌برگ برلین به قصد کشت به شدت مجروح نموده است. بر اساس تحقیقات پلیس این فرد به خصوص در مقابل زنان خشن است.»

پلیس و دادستانی برلین همچنین اعلام نمودند: «شخص مظنون از طریق صفحات اینترنتی گوناگون با زنان ایرانی‌تبار تماس برقرار می‌کند. رمدانی در حال حاضر متواری است. او به احتمال قوی درصدد برقراری تماس مجدد با زنان دیگری است که پیشاَ با آنها به‌مناسبتی از طریق صفحه‌های اینترنتی آشنا گردیده است. او تابعیت هلند را دارد، اما احتمالاَ حاوی مدارک شناسایی ایرانی نیز می‌باشد.»

چگونگی اتفاق

در این حمله “بنفشه” با ضربات چاقو  به شدت مجروح شد. اتفاق در محله‌ی “شونه‌برگ” برلین در آپارتمانی کوچک رخ داده است.

امید اول دست و پا و دهان دختر ۱۰ ساله‌ی بنفشه را می‌بندد و او را در اتاقی حبس می‌کند. سپس به سراغ بنفشه می‌رود و وی را به یک صندلی بسته و با چاقو به وی ضربه می‌زند.

بر اساس خبرهای رسیده امید رمدانی یک صفحه‌ی اینترنتی به نام “کمک برای زنان ایرانی” (Hilfe für iranische Frauen) را اداره می‌کرده است و این صفحه یکی از کانال‌های ارتباطی وی با زنان ایرانی بوده است.

رمدانی فردی خطرناک توصیف شده و پلیس و دادستانی مایل می باشند که این اخطار از سوی زنان، بویژه زنان ایرانی جدی گرفته شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.