هشدار کمیسیون تجارت آمریکا نسبت به خرید طلا

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا در خصوص خرید طلا و سرمایه گذاری در این بازار هشدار داد و اعلام کرد که قبل از معاملات از اطلاعات کافی این بازار بهره مند شوند.

به گزارش سایت کیتکو، هم اکنون تبلیغات گسترده در سراسر جهان در خصوص خرید طلا موجب ترغیب افراد به خرید طلا در برابر تضعیف دلار می شود. نکته جالب توجه اینجاست که خرید و فروش طلا در پی کاهش ارزش دلار می باشند تا در برابر طلا مبادله کنند.

براساس این گزارش ، سرمایه گذارانی که سه یا چهار سال پیش اقدام به خریداری طلا نموده اند هم اکنون از خرید خود بسیار راضی می باشند زیرا بهای طلا از آن پس به شدت افزایش یافته است. امیدواری ها نسبت به اجرای دور جدید محرکه اقتصادی توسط بانک مرکزی آمریکا موجب افزایش بهای طلا در هفته های اخیر شده است و اثرات تورمی این طرح غیر از طلا در کالاهای اقتصادی دیگر نمایان نشده است.

به گزارش این پایگاه خبری ، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا(FTC) در خصوص خرید طلا به سرمایه گذاران هشدار داده است و اعلام کرده است سرمایه گذاران باید نسبت به خرید فلزات گرانبها و اطلاعات مربوط به آنها آگاه باشند.
این گزارش می افزاید، کمیسیون تجارت فدرال آمریکا(FTC) به سرمایه گذاران طلا هشدار داد که ترویج کنندگان به خرید طلا به وعده های خود عمل نکرده و افراد را به سرمایه گذاری روی آن ترغیب می کنند که به نفع آنها نمی باشد.

بر پایه این گزارش، این کمیسیون به این حقیقت جهانی در خصوص طلا اشاره کرده است که سرمایه گذاران باید نسبت به آن آگاه باشند . واقعیت این است که بهای طلا در طول زمان با نوسان همراه می باشد و هیچ تضمینی در خصوص افزایش و کاهش بهای طلا در آینده وجود ندارد.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.