هفته کتاب و ترویج کتاب خوانی در منطقه ۷

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

رئیس اداره فرهنگی منطقه ۷ از برپایی ایستگاه سیار کتاب در سه بوستان منطقه ۷ خبر داد.

هادی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فضای مجازی و تشدد وب پایگاه اینترنتی ها در این فضا مردم از مطالعه کتاب دور شده اند از این رو نیاز به فرهنگ سازی و ترویج فرهنگی در امر مطالعه کتاب از دغدغه های مسئولین می باشد تا مردم مطالعه کتاب را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهند.

وی افزود: در هفته کتاب و کتاب خوانی از تاریخ ۱۶ تا ۲۴ آبان ماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه تا ۱۳:۳۰ دقیقه ایستگاه سیار کتاب در سه بوستان سپیدار در ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۷ خیابان شیخ صفی تقاطع اجاره دار چهار راه شیخ خان و بوستان بهار در ناحیه یک و بوستان امیر شرقی در ناحیه یک واقع در خیابان دماوند خیابان فتاحی منشی برپا می گردد.

وی گفت: برپایی این ایستگاه ها با تلاش کمیته ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، کتابخانه مدارس، انتشار یافتنات، مساجد محلات منطقه ۷ و همچنین تشکل های مردمی صورت گرفته است.

هادی حسین زاده در پایان خاطر نشان نمود: کتاب های این ایستگاه بیشتر جنبه عمومی دارند و هم چنین کتاب های دینی و مذهبی را شامل می شوند و از یک کتاب با عنوان دفتر خاطرات سرزمین غدیر نوشته محمدرضا انصاری سوالاتی تهیه می گردد و به قید قرعه به سه نفر جوایزی اهدا خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. paniz:

    از مطالبتان خوشم آمد
    بسیار متشکرم…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.