هفته گردشگری در اصفهان با شعار توسعه پایدار برگزار می شود

امسال اداره کل میراث فرهنگی با برنامه های متنوع هفته گردشگری را با شعار توریسم وانرژی پایدار آغاز می کند.

محسن مصلحی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری استان اصفهان در خصوص برنامه های هفته گردشگری به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: بازدید از موزه و بناهای تاریخی در هفته گردشگری رایگان خواهد بود و تخفیف واحدهای اقامتی در روز جهانی جهانگردی، اجرای کارناوال گردشگری با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مسیر سی و سه پل تا میدان امام (ره) و اجرای برنامه یک ساعته در میدان امام از برنامه های روزهای اولین هفته گردشگری است.

وی ادامه داد: دیدار از گلستان شهدا مصادف با هفته دفاع مقدس دیدار از آسایشگاه جانبازان از دیگر برنامه های روز اول از هفته گردشگری است.

مصلحی افزود: تور یک روزه اصفهان گردی ویژه دانشجویان جهانگردی و برگزاری تور رایگان اصفهان گردی و بازدید از بناهای تاریخی از دیگر برنامه ها در این هفته است.

وی از برنامه های جذاب و پر مخاطب این هفته به جشنواره سیب سمیرم، انار با درود و جشنواره غذا ویژه هتل داران اشاره کرد.

مصلحی خاطر نشان کرد: در این هفته جشنواره گردشگری، بازارچه سفر، معرفی جاذبه های گردشگری استان ، آداب و رسوم مجلی و عشایری در باغ موزه چهل ستون برگزار می شود./ی۲


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. زهرامیرلوحی:

    با سلام و خسته نباشید.من دانشجوی رشته مدیریت هستم و برای درس توسعه باید گزارشی مربوط به صنعت گردشگری و توسعه پایدار بنویسم.لطفا من را راهنمایی کنید هرسایتی رفتم مطلب خوبی به دست نیاوردم.
    با تشکر

  2. احسان عبدالهی:

    باسلام، بنده فارغ التحصیل رشته مدیریت جهانگردی هستم و دارای ۶ سال سابقه در اجرای تورهای اصفهانگردی می باشم و با ارگان های مختلفی از جمله سازمان میراث فرهنگی اصفهان و فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز همکاری نموده ام، از این رو آماده هرگونه همکاری در زمینه اجرای تورهای درون شهری بویژه اصفهان می باشم.متشکرم.۰۹۱۳۸۸۹۷۹۲۵

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.