هفت رفتار مادران نمونه!

مادران نمونه رفتارهای و منش‌های اخلاقی نمونه‌ای دارند.

به گزارش سرویس بین‌الملل برنا، مادران نمونه و موفق رفتارهای خاص خود را دارند که آنها را سرمشق قرار می‌دهد. آن‌ها:

۱٫ به همراه خانواده‌هایشان شام می‌خورند: میز شام فرصتی استثنایی برای ایجاد ارتباط بهتر و ممانعت از پرخوری کودکان و اختلالات غذایی آن‌ها توسط مادران است.

۲٫ زمان تماشای تلویزیون را محدود می‌کنند: این امر طول عمر اعضای خانواده را افزایش داده و مادران با این کار می‌توانند از فرزندانشان در مقابل تبلیغات فست‌فود محافظت کنند.

۳٫ خوش‌بین و شاد هستند: مادران شاد کمتر به بیماری‌های عروقی مبتلا می‌شوند و رفتارهای سالمی مانند خواب کافی، و عادات غذایی درست از خود بروز می‌دهند.

۴٫ به همسرانشان محبت می‌کنند: هورمونی در بدن این مادران ترشح می‌شود که بر روابط آنان با اجتماع و فرزندانشان تاثیر بسزایی دارد، این امر همچنین ترشح هورمون استرس‌زا در بدن را کنترل می‌کند.

۵٫ خنده‌رو هستند و قهقهه می‌زنند: خنده به سیستم قلبی عروقی بدن کمک می‌کند و موجب افزایش جریان خون در بدن می‌شود و همچنین موجب کاهش استرس می‌شود. مادران دارای استرس کمتر انرژی خود را صرف ایجاد ارتباط و محبت به دیگر اعضای خانواده می‌کنند.

۶٫ پیاده‌روی می‌کنند: پیاده‌روی طول عمر را افزایش داده و اگر این کار به همراه خانواده صورت گیرد کانال‌های ارتباطی زیادی بین مادران و اعضای خانواده ایجاد می‌شوند.

۷٫ اسنک‌های سالم درست می‌کنند: دادن اسنک سالم به فرزندان از افزایش وزن آن‌ها و ابتلا به بیماری‌های مختلف ممانعت می‌کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.