همایش روابط عمومی های شرکت های آب وفاضلاب کشور در تبریز

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۴:۳۴:۴۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور مدیران کل وزارت نیرو برگزار شد ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات، همایش سالانه روابط عمومی های شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستای در تبریز با حضور جاودانی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین المل شرکت مهندسی آبفای کشور ، دکتر پیر علی مشاور وزیر و مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو برگزار شد .
در این همایش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مدعوین طی سخنانی گفت : اگر چه صحبت کردن در خصوص روابط عمومی در جمع مدیران روابط عمومی برای ما سخت است اما گام های خوبی دراین  خصوص برداشته ایم.
پوررجب افزود: در فرایند روابط  اولین کاری که کردیم همکاری بسیار تنگاتنگ با صدا و سیما بود که توانستیم فلسفه وجودی و ماموریت شرکت آب و فاضلاب را به مشترکین و شهروندان معرفی نماییم.

وی ادامه داد: شفاف سازی یکی از محور اساسی ما در بحث روابط عمومی بود که توانستیم با مردم به صورت شفاف صحبت کرده و قدرت انتقاد پذیری را بالا ببریم .
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد : آب و فاضلاب شهری آذربایجان شرقی در پنج فرآیند که شامل ارتباط با رسانه، شفاف سازی امور، انتقاد پذیری، ارتقای صبر و حوصله در برابر انتقادات و حفظ چهره شرکت، است  فعالیت های روابط عمومی را تعریف کرده و بر این اساس استوار است .
مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: این شرکت در ۵۷ شهر استان با بیش از ۱٫۴میلیون انشعاب به ارائه خدمات می پردازد و بیش از۹/۹۹ درصد پوشش استانی محقق شده است.
پور رجب افزود: بیشترین آب تولیدی استان در تبریز مستقر شده است که بیش از ۵۰۰هزار انشعاب تنها در تبریز تحویل شده است.
این مدیر ارشد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ، خاطر نشان کرد: هدررفت آب در استان کمتراز ۱۹است واین هدررفت درشهر تبریز کمتر از این میزان ودر حدود ۱۴است.
وی همچنین  تعداد مشترکان آب شهری را ۸۶۴ هزار فقره  انشعاب برشمرد و افزود : در سال گذشته۵۳ هزار انشعاب به متقاضیان واگذار شده است .
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه کشوری در راستای گسترش پوشش فاضلاب ادامه داد: درصد پوشش فاضلاب در استان بالای ۳/۵۱ درصد است که این پوشش در شهرهای استان متفاوت می باشد.
 مهندس پوررجب تعداد مشترکان فاضلاب شهری را ۴۳۰ هزار فقره برشمرد و افزود : درسال ۱۳۸۹ بالغ بر ۴۰ هزار فقره فاضلاب به مشترکان واگذار شده است .
وی با اشاره به راه اندازی بزرگترین آزمایشگاه  آب وفاضلاب شمالغرب کشور در تبریز گفت:اخذ مجوز پژوهشکده آب وفاضلاب استان نیز در مراحل نهایی است که کارهای بزرگ پژوهشی در این مرکز انجام می شود.
پوررجب  با اشاره  قدمت بالای شبکه آبرسانی شهر تبریز گفت: با توجه به اینکه طول شبکه ابرسانی تبریز حدود ۷۰۰۰ کیلومتر میباشد و متاسفانه از قدمت بالائی برخوردار بوده و بیشتر شبکه آبرسانی فرسوده شده است.

گفتنی است این همایش با حضور ۲۰۰ نفر از کارشناسان و مدیران روابط عمومی های شرکت های آب و فاضلاب کشور به مدت دو روز در تبریز برگزار خواهد شد .ایازی

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۶۳۴۴۸۶۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.