همایش«نقش سرمایه و کار ایرانی در تحقق اقتصاد مقاومتی» در تبریز برگزار می‌شود

۳۰م دیماه ،

رییس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: همایش ملی نقش سرمایه و کار ایرانی در تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای بررسی مشکلات اقتصادی جامعه و ارائه راهکارهای اساسی در این خصوص برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی، علی عبادیان در نشست شورای سیاستگذاری این همایش اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و برآورد نیازهای جامعه، برنامه‌های پژوهشی متنوعی را در سطح ملی و منطقه‌ای در این دانشگاه اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: تلاش می‌کنیم همایش ملی اقتصاد در شأن این شعار برگزار شده و پاسخگوی انتظارات اقشار مختلف جامعه باشیم.

عبادیان افزود: در جامعه امروز که مردم با مسائل اقتصادی عدیده‌ای روبرو می باشند، برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند با حضور اندیشمندان و صاحب نظران مفید واقع شده و اثرات و نتایج مطلوب آن در میان عموم جامعه ملاحظه شود.

دبیر علمی این همایش نیز اظهار کرد: همایش مزبور در دو بخش چالش‌های پیش روی تولید ملی و راهکارهای پیش روی آن برگزار می‌شود.

حسین میرزایی ادامه داد: شورای سیاستگذاری کلان دانشگاه پیام نور بر آن است تا همایش‌ها را به صورت زنجیره‌ای برگزار کند که در این راستا مجوز برگزاری همایش ملی اقتصاد را دریافت کرده‌ایم.

وی روند و آمار مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش را افزایشی دانست و گفت: مهلت ارسال مقالات تا ۵ بهمن ماه تمدید شده که آمار دقیق مقالات را در روز همایش مطرح خواهیم کرد.

میرزایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک نوع فرهنگ است که تمام ابعاد جامعه را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: تلاش شده مخاطبان همایش از هر دو قشر علم و صنعت باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.