همایش علمی ولایت محور اتحاد امت اسلامی در بندرعباس برگزارشد

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه این همایش از ولایت فقیه بعنوان بزرگ ترین عامل یکپارچگی نام برد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اضافه کرد: برخلاف تبلیغاتی که دشمن دربین اهل سنت مبنی بر اینکه ولایت فقیه نمی تواند وسیله وحدت بشود راه انداخته، امروز شاهد بزرگ ترین یکپارچگی در بین مسلمانان شیعه و سنی ایران و حتی دیگر کشورهای منطقه نیز هستیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، این وحدت را نشانگر تبعیت از ولایت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و در ادامه آن ولایت فقیه بعنوان بزرگ ترین عامل یکپارچگی مسلمانان شیعه و سنی ذکر کرد.

امام جمعه بندرعباس در این زمینه به پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد که همه مردم شامل شیعه وسنی و دیگر ادیان و همچنین اقوام کرد، بلوچ، لر، فارس، عرب و ترکمن با پیروی از رهبری حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی آن نقش داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هدف از برگزاری همایش علمی ولایت محور اتحاد امت اسلامی را نزدیکی هر چه بیشتر اندیشه های مسلمانان شیعه و سنی با محوریت ولایت فقیه ذکر کرد.

این همایش به همت بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی استان هرمزگان به مدت یک روز در بندرعباس برگزار شد و تعدادی از علمای اهل سنت استانهای شمال غرب و غرب و همچنین سیستان و بلوچستان ، بوشهر و گلستان حضور داشتند. ک/۲

۵۱۲/۶۶۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۱۸۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.