همایون امیرزاده مسئول دبیرخانه دائمی “جشنواره بین المللی خلیج فارس” شد

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی همایون امیرزاده را به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی “جشنواره بین المللی خلیج فارس” منصوب نمود.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی خلیج فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم مسئول دبیرخانه دائمی “جشنواره بین المللی خلیج فارس” آورده است:
نظر به توانمندی، تعهد و تجربیات مفید و سوابق فعالیت جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر و به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به عنوان “مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی خلیج فارس” منصوب می شوید.
امید است با هم اندیشی و همکاری مخلصانه و هماهنگ با اعضای شورای سیاستگذاری در برگزاری هرچه با شکوهتر این جشنواره که فرصتی است مناسبت برای اثبات واقعیتهای تاریخی و تقدیر از تلاش حافظان همهیت ارضی و حاکمیت ملی کشور و نیز ایجاد همبستگی ملی در جای جای ایران اسلامی، موفق و موید باشید.
بنابراین خبر، همایون امیرزاده تا کنون مسئولیت هایی نظیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اداره کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می نماید. وی همچنین بنیانگذاری و تاسیس جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس را در سوابق خود دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.