همراهی بخش خصوصی در تعطیلی‌های اجلاس

جام جم آنلاین: استاندار تهران با تأکید بر اینکه بخش خصوصی در تعطیلی‌های اجلاس همراهی کند، گفت: دستگاه‌های امدادی و درمانی در زمان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها تعطیل نبوده و در حال آماده‌باش کامل هستند.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین اقداماتی که برای برگزاری اجلاس سران غیرمتعهد‌ها در استان تهران برگزار می‌شود گفت: اقدامات لازم برای تعطیلی‌‌های در پیش‌رو انجام شده است و در مجموع در استان تهران تمامی مراکز میراث فرهنگی و موزه‌ها به صورت کامل برای مهمان‌های خارجی و شهروندان آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه کاتالوگ و بروشور‌های بازدید از مناطق مختلف استان تهران آماده شده است بیان داشت: تمام ابنیه‌های شهرستان‌های استان تهران برای بازدید مهمان‌ها فراهم شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه در طول چند روز تعطیل عده‌ای از شهروندان در تهران حضور دارند، گفت: بر این اساس تمامی مراکز امدادی، درمانی شامل اورژانس، بیمارستان‌ها، آتش‌نشانی و مراکز درمانی در آماده‌باش کامل هستند و تعطیلی‌های اجلاس شامل مراکز امدادی و درمانی نمی‌شوند.

وی درباره تعطیلی بانک‌های شهر تهران گفت: در ایام تعطیلی شعب منتخب بانک‌ها مشخص و اعلام خواهد شد.

استاندار تهران درباره تعطیلی بخش خصوصی اظهار داشت: بهتر است بخش خصوصی نیز در این تعطیلی‌ها همراهی کند چرا که تمام وزارتخانه‌ها، دفاتر خدمات رسانی و حوزه اقتصادی دولت تعطیل است.

تمدن درباره افزایش ضریب انتظامی مبادی ورودی و خروجی استان تهران گفت: این اقدام به دلیل برگزاری اجلاس و افزایش امنیت عمومی در تعطیلی‌های تهران است.

وی تأکید کرد: در روزهای تعطیل مواظبت انتظامی از فضاهای عمومی شهر تهران می‌شود.

تمدن خاطرنشان کرد: تمام امکانات صنایع دستی از سرتاسر ایران فراهم شده و در محل حضور مهمان‌های خارجی قرار می‌گیرد.

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان تهرانی به دلیل محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: با برگزاری این اجلاس محدودیت‌های ترافیکی داریم که در هر نوبت از طریق پلیس اعلام می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.