همراه‌اول هم سرویس‌های ویژه محرم‌اش را معرفی کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

همراه اول با ارائه سرویس ها و خدمات متنوع به استقبال ماه محرم رفته است.
 
 
همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اپراتور اول با عرضه سرویس ها و تخفیفات ویژه هموطنان عزیز را در این ایام همراهی می کند.
بر اساس این گزارش عرضه بیش از ۸۰۰ آوای انتظار ویژه این ایام، ادعیه مخصوص ماه محرم، نوحه های ویژه محرم به زبان ها و گویش های مختلف، مرثیه ها، مسابقات پیامکی، اطلاع رسانی مراسم های ویژه ماه های محرم و صفر و … از جمله خدمات و سرویس های اپراتور اول در این ایام است.
همچنین دو سرویس در قالب پیام چند رسانه ای به مدت ۱۲ روز بطور رایگان به مشترکین همراه اول ارائه می شود که می توانند بصورت روزانه این سرویس ها را دریافت کنند.
این گزارش می افزاید: از دیگر سرویس های همراه اول در این ایام تخفیف ویژه این اپراتور به زائران عتبات عالیات عراق است که با تعرفه های جدید همراه اول، زائران عتبات عالیات عراق در ماه های محرم و صفر امسال، فقط با دقیقه ای ۱۱۰۰ تومان می توانند با ایران مکالمه کنند.
بر اساس طرح تخفیفی همراه اول، تماس زائران عتبات با سیم کارت های همراه اول به مقصد ایران دقیقه ای ۱۱۰۰ تومان، کشور عراق ۶۰۰ تومان، ارسال هر پیامک ۴۰۰ تومان، دریافت تماس دقیقه ای ۱۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت و دریافت پیامک رایگان است.
این تخفیف ویژه که از ابتدای محرم امسال (۱۴ آبان ماه) در نظر گرفته شده تا پایان ماه صفر (۱۲ دی ماه) ادامه خواهد داشت.
همراه اول با اشاره به مزیت های استفاده از سیم کارت های این اپراتور در کشور عراق، دریافت رایگان پیامک و امکان انتقال شارژ آسان را از جمله مزایای این سیم کارت ها عنوان کرده است.
اپراتور اول با تاکید بر اینکه روشن کردن تلفن همراه در کشور عراق هیچگونه هزینه ای ندارد، اعلام داشته زائران گرامی عتبات عالیات کشور عراق می توانند تعرفه مکالمات را از طریق پورتال این شرکت به نشانیwww.mci.ir و یا یکی از سه روش: تماس با ۹۹۹۰، ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور بدون صفر» به ۸۰۷۰، ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور بدون صفر» به ۹۹۰۰۰۹، دریافت کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.