همزمان با ماه محرم، آیین طشت‌گذاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

۲۹ آبان ،

آیین طشت‌گذاری ایام محرم در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش تفسیری سرویس دانشگاهی ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام علی نسب مسؤول دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه محقق اردبیلی به تبیین مسیر زندگی پیشوایان و تشریح قیام امام حسین (ع) و یاران آن حضرت پرداخت و ثابت قدم بودن در ادامه راه سیدالشهدا را راه نجات برای همگان به ویژه مسلمانان خواند.

وی با اشاره به شناخت حق و پایبندی به اصول آن را در سایه تدبیر و تفکر و کردار اسلامی و انسانی، پیشوایان را الگویی مناسب برای تمام اعصار دانست.

گفتنی است، در آئین طشت گذاری، طشت‎آب، نماد فرات بوده و این آئین به حرمت تشنه لبی حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش برپا می‌شود.

برگزاری هفدهمین نشست شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی

هفدهمین نشست شورای معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاههای منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

معاونان دانشجویی و فرهنگی در این نشست، علاوه بر تبیین و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین دانشگاهیان، عملکردهای دانشگاه‌های منطقه ۲ به ویژه مسایل فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه‌ها را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکردر دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد. اعضای جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق اردبیلی که اعضای گروه معارف و اعضای شورای فرهنگی این دانشگاه را شامل می‌شوند با محوریت مشخص کردن مصادیق امر به معروف و نهی از منکر،‌ ترویج روحیه نشاط و امیدبخشی این جلسه را برگزار کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.