همه خیابان‌های متصل به میدان بهارستان بسته است/ انتقال پیکر آیت الله تهرانی به مدرسه شهید مطهری

۱۴م دیماه ،

مراسم تشییع پیکر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی همزمان با روز اربعین حسینی از مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان ساعت ۸ صبح برگزار می گردد. از ابتدای اذان صبح جمعیت عظیمی در مقابل منزل و اطراف محل زندگی آیت الله در انتظار تشییع پیکر آن مرحوم نشسته اند.

به گزارش خبرآنلاین خیابان های اطراف منتهی به بهارستان از پس از اذان صبح بسته شده است و رئیس پلیس راهبر تهران بزرگ از اجرای محدودیت تردد خودروها در خیابان‌های متصل به میدان بهارستان به مناسبت تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله مجتبی تهرانی خبر داد و گفت: از ساعت ۶ صبح پنج‌شنبه ۱۴ دی‌ماه مصادف با اربعین حسینی به مناسبت تشییع پیکر آیت‌الله مجتبی تهرانی تمام مسیرهای منتهی به میدان بهارستان و حوزه عملیه تهران برای تردد خودروها مسدود است.

این محدودیت تا پایان مراسم تشییع پیکر آیت‌الله تهرانی ادامه دارد و در ادامه همچنین در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم به جهت خاکسپاری این عالم فرزانه و همچنین برگزاری مراسم اربعین حسینی توسط هیئت‌های عزاداری از ساعت ۷ صبح محدودیت ترافیکی در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم در شهر ری اجرا خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر پاک مرحوم آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی، همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از ساعت ۸ صبح در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار می‌شود و حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر پیکر ایشان اقامه نماز می‌کنند.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.