همه مدعیان باختند جز مهرام و پتروشیمی

۱۸م دیماه ،

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با ادامه صدرنشینی پتروشیمی و شکست دیگر مدعیان لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با پیروزی پتروشیمی صدرنشین در داربی خوزستان به پایان رسید. در ماهشهر صنایع این شهر میزبان پتروشیمی بود که در نهایت شاگردان مهران حاتمی ۹۴ بر ۷۲ میزبان خود را شکست دادند و در صدر جدول باقی ماندند. “جاسمین هوکیک” بسکتبالیست بوسنیایی تازه پتروشیمی نیز در این مسابقه برای تیمش بازی کرد.

در دیگر مسابقه بندرکنگ میزبان همیاری زنجان بود و در این دیدار خانگی ۵۱بر ۴۸ حریفش را مغلوب کرد. همیاری در این دیدار “دیه گو فاجاردو” سنتر اسپانیای‌ خود را در اختیار نداشت. فاجاردو پس از تعطیلات سال نو هنوز نتوانسته وارد ایران شود. سعید داورپناه نیز ملی پوش مصدوم زنجانی ها بود که برای این تیم بازی نکرد.

استقلال زرین قشم در هفته دوازدهم میزبان نفت تهران بود. این مسابقه که در وقت قانونی برابر شد در پایان با نتیجه ۹۱ بر ۸۶ به سود نفت تهران به پایان رسید تا شاگردان شاه علی با این برد از قعر جدول جدا شوند. دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان نیز که در گرگان برگزار شد به وقت اضافه کشیده شد که در نهایت گرگانی ها در وقت اضافه سوم ۹۵ بر ۸۳ به پیروزی رسیدند. این مسابقه در وقت قانونی ۵۴ بر ۵۴ به پایان رسید. “میکالای الکسیو” سنتر بلاروسی شهرداری گرگان در این مسابقه برای تیمش بازی کرد.

در اولین مسابقه نیز مهرام تهران در خانه ۷۸ بر ۷۵ ماهان را مغلوب کرد.

نتایج کامل هفته دوازدهم به شرح زیر است:

مهرام ۷۸ – ماهان ۷۵

صنایع ماهشهر ۷۲ – پتروشیمی ۹۴

بندرکنگ ۵۱ – همیاری ۴۸

استقلال ۸۶ – نفت سپاهان ۹۱

شهرداری گرگان ۹۳ – دانشگاه آزاد ۸۵

جدول رده بندی نیز به شرح زیر است:

۱٫پتروشیمی

۲٫مهرام

۳٫ماهان

۴٫همیاری زنجان

۵٫دانشگاه آزاد

۶٫استقلال

۷٫بندرکنگ

۸٫شهرداری گرگان

۹٫نفت تهران

۱۰٫صنایع ماهشهر

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.