همکاری و هماهنگی میان مسئولان قوا به حفظ آرامش در جامعه کمک می‌کند

شاکری با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی؛

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: همکاری و هماهنگی میان مسئولان قوا به حفظ آرامش در جامعه کمک می‌کند و در شرایطی که جبهه استکبار علیه کشورمان در حال فعالیت است باید مسئولان وحدت را بیش از گذشته تقویت کنند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد مبنی بر اینکه قانون نقض ندراد و وظیفه هر سه قوه معلوم است و مشکلات را نباید به گردن یکدیگر بیاندازند، گفت: مقام معظم رهبری در اظهارات خود بر همدلی میان مسئولان تاکید داشتند و فکر می‌کنم که در شرایط فعلی باید روحیه صبر و همکاری مسئولان  تقویت شود.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: همکاری و هماهنگی میان مسئولان قوا به حفظ آرامش در جامعه کمک می‌کند و در شرایطی که جبهه استکبار علیه کشورمان در حال توطئه و فعالیت است باید مسئولان وحدت را بیش از گذشته تقویت کنند.

وی افزود: دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی را علیه  کشورمان به راه انداخته البته ملت ایران مطمئنا از این مرحله نیز با موفقیت عبور خواهد کرد؛ اما مسئولان باید مسائل و اختلاف نظرهایشان را در جلسات خصوصی با یکدیگر مطرح کنند چرا که طرح مسائل حاشیه‌ای به میام مردم به نفع کشور نیست.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شورای حل اختلاف که برای حل اختلافات میان قوا ایجاد شده بود باید فعال‌تر شود تا اختلاف نظرها را حل و فصل کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.