همکاری انجمن تئاترانقلاب و موزه دفاع مقدس

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و موزه دفاع مقدس درجهت حفظ و نشر ارزش‌های والای ایثار و شهادت با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین،در دیداری که بین مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و قائم مقام موزه دفاع مقدس روی داد طرفین بر تقویت زمینه های مشترک همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود تاکید نمودند. دراین دیدار که در محل موزه دفاع مقدس انجام شد سردار بنی احمدی قائم مقام موزه دفاع مقدس ضمن تشریح اهداف موزه دفاع مقدس برلزوم استفاده هرچه بیشتر و بهتر ازهنرنمایش تاکید نمودو افزود:ما ازآثارنمایشی که درباره شهدا و دفاع مقدس اجرامی شمود نتیجه مثبت وخوبی دریافت نموده ایم و نهادهایی ارزشی مانند شما باید مکانی چون موزه را مال خود بدانند و از ظرفیت‌های موجود در آن استفاده نمایند.

وی افزود:مادراین موزه که باصرف بها هایی بالا انجام شده است سه آمفی تئاتر مجهز و پیشرفته رادراختیار داریم که می توانیم باتولید آثار دفاع مقدسی و ارزشی بررونق اینگونه کارها بیفزاییم.

درادامه حفیظ الله رفیعی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تشکر زحمات باارزش و مجاهدت گونه کارکنان و دست اندرکاران موزه دفاع مقدس انتقال ارزشها و مفاهیم والا و ارزشمند دفاع مقدس را وظیفه نهادهای مختلفی دانست که باید دست دردست هم نهند تا از عهده این مسئولیت خطیر سرافرازانه خارج آیند.

مدیرعامل انجمن تتاتر انقلاب و دفاع مقدس بااشاره به تاریخچه و اهداف اصلی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس برلزوم همکاری دو جانبه با موزه تاکید نمود و آمادگی همه جانبه انجمن تئاتر را در زمینه های پژوهشی، تولیدنمایش، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نشست‌های تخصصی اعلام نمود. درپایان این نشست قرار شد تا طرفین با امضای تفاهم نامه همکاری درجهت حفظ و نشر ارزشهای والای ایثار و شهادت همکاری نمایند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.