همکاری تاکسیرانی در برگزاری تورهای تهران گردی

۱فروردین ۱۳،

همکاری تاکسیرانی در برگزاری تورهای تهران گردی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد: خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروز به قوت خود باقی است.

به نقل از سیبنا، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروز به قوت خود باقی می‌ماند، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است و با شیفت بندی برای تاکسی‌ها تلاش کرده‌ایم تا در حد نیاز تاکسی‌ها در سطح شهر حضور داشته باشند و به شهروندان در این ایام خدمات رسانی کنند. 
میثم مظفر اظهار کرد: شیفت‌بندی برای تاکسی‌ها صورت گرفته است و تمامی تاکسی‌ها از گردشی و خطی گرفته تا تاکسی‌های تفلنی در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهند بود. 
وی ادامه داد: علاوه بر خدمات رسانی معمول تاکسی‌ها، تمهیداتی در نظر گرفته شده تا تعدادی از تاکسی‌ها به صورت ویژه در پایانه‌ها و ورودی‌های تهران مستقر می‌شوند تا نسبت به خدمات رسانی به مسافرانی که وارد تهران می‌شوند اقدام کنند. 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین در ایام نوروز به برگزاری تورهای تهران گردی کمک خواهد کرد تا شهروندان و مسافرانی که در تعطیلات نوروز در پایتخت به سر می‌برند بتوانند به راحتی از نقاط دیدنی شهر بازدید کنند. 
وی همچنین در خصوص خدمات رسانی تاکسیرانی در روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت ) گفت: خدمات رسانی ویژه‌ای توسط ناوگان تاکسیرانی در این روز صورت خواهد گرفت و ضمن فعال بودن تاکسی‌ها در ۷۰۰ خط تاکسیرانی، خدمات رسانی ویژه به مراکز تفریحی و گردشگری پایتخت صورت خواهد گرفت. 

شنبه ۳ فروردین   ۱۰:۲۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.