همکاری تورج شعبانخانی و علیرضا خسرونیا در یک اثر

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم ˝مبهم˝ با آهنگسازی تورج شعبانخانی و با صدای علیرضا خسرونیا اوایل دی ماه سال جاری منتشر می‌شود.

علیرضا خسرونیا، خواننده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: آلبوم “مبهم” در مراحل نهایی قرار دارد و این اثر موسیقایی اوایل دی ماه سال جاری از سوی انتشار یافتنات آوای سوته دلان روانه بازار موسیقی می گردد.

این خواننده در ادامه بیان کرد: همچنین قرار بود این آلبوم چندی پیش منتشر شود که بنا به دلایلی انتشار یافتن آن به بعد از ایام محرم و صفر موکول شده است.

خسرونیا دربارهٔ این اثر تاکید کرد: این آلبوم شامل ۱۰ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن رنگ شب، گیتارهای سوخته، مادر، رویای غریب، دوست دارم و…. است.

این خواننده در ادامه دربارهٔ اعضا و نوازندگان خاطرنشان کرد: دراین اثر موسیقایی میثم مروستی (ویولن)، علی جعفری پویان (ویولن) و فیروز ویسانلو (گیتار کلاسیک) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

علیرضا خسرونیا افزود: همچنین در این آلبوم علاوه بر ملودی های خوب تورج شعبانخانی، نیکان، امین قباد، پوریا حیدری، میلاد اکبری، امیر عباس حسن زاده، امید حسینی و حامد حنیفی آهنگسازی و تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.همچنین ترانه سرایی قطعات این آلبوم توسط بابک صحرایی انجام شده است.

این خواننده در ادامه گفت: همچنین در حال ضبط چند قطعه موسیقی هستم که این قطعات به زودی از طریق پایگاه اینترنتی های معتبر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد و قرار است اوایل سال آینده در تهران به صحنه رویم که به زودی خبرها دقیق آن انعکاس می یابد.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.