هنرمندان در خرید پیراهن استیلی در جام جهانی ۹۸ همراه شدند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در مراسم گلریزانی که به بهانه فروش پیراهن حمید استیلی در دیدار مقابل آمریکا برای کمک به بیماران سرطانی برگزار شد، شماری از هنرمندان نیز حضور داشتند و با اهالی ورزش در این اقدام همراه شدند.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در این مراسم که شامگاه چهارشنبه هفتم خرداد ماه در تالار ایوان شمس تهران برپا شد، جمعی از هنرمندان، اهالی ورزش و خیرین مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را برای کمک به درمان بیماران سرطانی جمع آوری کردند.

در بخشی از این مراسم امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون با تجلیل از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار کرد: امیدورام گل حمید استیلی به باغچه‌ای تبدیل شود که بتواند دستگیر نیازمندان باشد.

لاله اسکندری از بازیگران سینما و تلویزیون نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: شاید خود بانی “موسسه خیریه سپاس” از میان ما رفته باشد، ولی خوشحالم که این موسسه با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در این مراسم همچنین حمید استیلی که با فروش پیراهن خود بانی این مراسم شده بود، اظهار کرد: از کودکی رویای حضور در جام جهانی و گلزنی در آن را داشتم و خوشحالم که به این دو آرزو دست یافتم.

او خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم ما در سختی‌ها کنار یکدیگر می باشند و در مواقعی چون رخ دادن زلزله حتی زودتر از دولت در محل اتفاق حاضر می‌شوند.

در این مراسم که به همت موسسه خیریه سپاس برگزار شده بود، پیراهن حمید استیلی در دیدار مقابل آمریکا در جام جهانی ۹۸ فرانسه برای کمک به بیماران سرطانی به فروش گذاشته شد که در نهایت این حراج به مراسم گلریزانی برای کمک به بیمارن سرطانی تبدیل شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.