هنرمندان هالیوودی که فوبیای سفر با هواپیما را دارند + راهکارهای عجیبشان



تاریخ انتشار: ۲۴ December 2015 | 5:15 am

معروف ترین زنان هالیوودی که از پرواز می ترسند! + راه های عجیب غلبه بر ترس

اگر شما هم جزء افرادی هستید که از پرواز می ترسید و در واقع فوبیای پرواز دارید, با ما همراه شوید تا با معروف ترین زنان هالیوودی آشنا شوید که از پرواز می ترسند.

راه های مقابله با ترس از پرواز با هواپیما

فوبیای پرواز (ترس از پرواز) چیزی است که ربطی به شهرت ندارد و هر کسی می تواند در برهه ای زمانی در زندگیش دچار آن شود، بنابراین افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

افراد مشهور و ستاره ها هم گاهی دست به اعتراف می زنند و از عادت های عجیبشان سخن می گویند.

در ادامه عادت های متفاوت و جالبی از زنان مشهور هالیوودی می خوانید که به هنگام سوار شدن در هواپیما و در طول پرواز از خود نشان می دهند.

 

**جنیفر انیستون jennifer aniston هنرپیشه مشهور هالیوودی می گوید هنگامی که قصد سوار شدن به هواپیما را دارد ابتدا با پای راستش وارد هواپیما می شود و همیشه این کار رانجام می دهد زیرا برایش خوش شانسی می آورد!

 

**لورن کنراد lauren conrad هنرپیشه ۲۹ ساله آمریکایی برای فراموش کردن فوبیای پروازش ،همیشه میله بافتنی و کاموا به همراه دارد و تا آخر مسیر یک چیز بافته شده آماده دارد.

 

**الیویا مان olivia munn هنرپیشه و مجری ۳۵ ساله آمریکایی می گوید از یک مهماندار هواپیما یادگرفته که به هنگام مبتلا شدن به بیماری سفر که شامل سرگیجه و تهوع و… می شود باید یک فنجان زنجبیل را با نمک مخلوط کرد تا این حالت برطرف شود!

 

**گوئینت پالترو gwyneth paltrow بازیگر مشهور هم برای رفع ترس از پرواز مکمل های ویتامین C و منیزیوم و کلسیم استفاده می کند ،آب فراوان می نوشد و صندلی اش را کاملا ضدعفونی می کند.

 

**ماییم بیالیک mayim bialik هنرپیشه نیز همیشه با خود روغن اسطوخدوس و شیرینی گیاهی وگان را به همراه دارد تا موقع ترس باعث تسکینش شود.البته این بازیگر عادت های جالب دیگری برای آرامش قبل از بازی در یک سکانس هم دارد که خوردن حلقه های پیاز با نوشابه است!

 

**کیم کارداشیان kim kardashian برای حفظ آرامش در طول پروازهای طولانی معمولا آرایش کرده و از بالشت های با روکش ساتن مشکی برای خواب بدون ترس در طول پرواز استفاده می کند!

گردآوری:گروه سرگرمی ممتاز نیوز
momtaznews.com/entertainment
منبع: tourismonline.co

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.