هنرمندان چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر ارشاد تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم از ۱۵ نفر از هنرمندان این استان تجلیل خواهد شد. هفته هنر استان چهار محال و بختیاری با هدف معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هنری این استان به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل ارشاد اسلامی استان چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.

علی دهکردی، پیام دهکردی، علی سلیمانی، ملک محمد مسعود و روح‌الله جهان بین از جمله هنرمندان چهار محال‌وبختیاری هستند که در مراسم افتتاحیه هفته هنر این استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اجرای موسیقی مقامی استان با حضور هنرمندان گروه نوبانگ، شاهنامه خوانی و اجرای نمایش محلی و مراسم آیینی ویژه چهار محال و بختیاری از جمله بخش‌های مراسم افتتاحیه هفته هنر استان چهار محال و بختیاری خواهد بود.

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی و همچنین نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان این استان، نمایش خیابانی و نمایش های ویژه آیینی سنتی استان، شعر خوانی و اجرای موسیقی محلی برنامه‌هایی است که در طول روزهای برگزاری هفته هنر چهارمحال و بختیاری اجرا خواهد شد.

در برگزاری هفته هنر استان چهار محال و بختیاری حدود ۲۰۰ هنرمند مشارکت خواهند داشت. همچنین از هنرمندان چهار محال و بختیاری بسیاری دعوت شده تا در هفته هنر این استان حضور پیدا کنند که غلامحسین امیرخانی، علی اسماعیل‌پور و اردشیر صالح‌پور از جمله این هنرمندان هستند. گفتنی است آیین افتتاحیه این هفته، فردا، شنبه ۲۵ شهریور، ساعت ۱۷ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.