هنرهای تجسمی:کاندیداتوری گروهی اعضای انجمن برای اولین بار۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

نامزدهای انتخابات انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران اعلام شد

اسامی نامزدهای هیات مدیره و بازرسی انتخابات انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در حالی اعلام شد که این بار تعدادی از اعضای انجمن iبه صورت گروهی درخواست حضور کاندیداتوری داشته‌اند.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، امسال برای اولین بار تعدادی از اعضای انجمن ترجیح داده‌اند بصورت یک گروه نامزدی خود را اعلام نمایند.

این نکته iبه این معنی است که اعضای رای دهنده در صورت تأیید نظریه آنها همگی اعضای یک گروه را با هم انتخاب می‌کنند تا این گروه iبه عنوان یک تیم قادر iبه همکاری منسجم‌تر و کارآیی بیشتر باشند.

البته اعضای انجمن این حق را دارند که iبه هر یک از نامزدهای منفرد که تمایل دارند رأی دهند، اما آن عده از نامزدها که iبه صورت گروهی خود را کاندید نموده‌اند، ترجیح می‌دهند رأی دهندگان در صورت تمایل بجای نام اعضا، نام گروه “۱” یا “۲” را در برگ رأی بنویسند.

بر این اساس در بخش نامزدهای منفرد هیأت مدیره‌ تازه انجمن اسامی افرادی چون علی زعیم، محسن سلیمانی، سید مجید عقیلی، بابک فروتنی، حسین (اشکان) قازانچایی، ایرج میرزاعلیخانی و محمد میرعلایی iبه چشم می‌خورد.

در بخش نامزدهای هیأت مدیره در گروه “۱” نیز اسامی طراحانی چون فرزاد ادیبی، اونیش امین الهی، پریسا تشکری، علی رشیدی، رامین شیخانی، کوروش قاضی مراد و مریم کهوند iبه چشم می‌خورد.

در گروه “۲” نیز طراحانی چون علی افسرپور، تهمتن امینیان، پدرام حربی، ابراهیم حقیقی، علیرضا مصطفی زاده، ترانه مالک و فیروز شافعی کاندید شده‌اند.

همچنین ساعد جنانی زاویه، ساعد مشکی و مسعود نجات کاندید بازرسی انجمن شده‌اند. 

انتخابات ششمین دوره‌ هیأت مدیره‌ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و بازرس انجمن در تاریخ ۱۴ آبان ماه برگزار می‌شود.
 

 انتهای پیام/۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.