هنر سازندگان تبلت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

فاوانیوز: در ماه اکتبر همزمان با رونمایی از آیپد مینی شرکت اپل، گوگل نیز تبلت نکسوس ۱۰ را ارائه نمود و آمازون هم در صفحه اصلی خود اولین تبلت ساخت این شرکت با نام کیندل فایر را معرفی نمود. هر یک پیکسل در هر اینچ ساده ترین مقیاس تعیین وضوح صفحه نمایش این دستگاه ها میباشد. اما همین مقیاس ساده امروزه عامل مهمی در فروش این محصولات است.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل ازایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از cnet،تبلت نکسوس ۱۰ شرکت گوگل حاوی صفحه نمایش ۳۰۰ PPI است که در حال حاضر iبهترین صفحه نمایش محسوب میشود و همگان آن را عامل مهمی در فروش و موفقیت این محصول تلقی میکنند. شرکت گوگل iبه این محصول خود افتخار میکند iبه گونه ای مدیران این شرکت اعلام نمودند، شما با در دست داشتن این تبلت در حقیقت ۴ میلیون رنگ در اختیار دارید.

شرکت آمازون نیز با ارائه یک نمودار بخوبی نشان داد که تبلت ساخت این شرکت حاوی ۳۰ درصد وضوح بیشتر نسبت iبه آیپد مینی شرکت اپل است. شرکت اپل ضمن تایید این مطلب افزود، صفحه نمایش آیپد مینی نسبت iبه تبلت آمازون ۳۵ درصد بزرگتر است و خواندن مطالب در این محصول راحتر خواهد بود. مدیران شرکت اپل در ادامه تاکید نمودند که تولیدات شرکت اپل iبه سبب ویژگیهای منحصر iبه فرد خود همواره در بازار فروش موفق خواهند بود.

اما واقعیت این است که تنها سازندگان این محصولات iبه ویژگیهای خاص تولیداتشان واقف می باشند و مردم عادی تفاوت محسوسی میان صفحه نمایش اپل و صفحه نمایش نکسوس احساس نخواهند نمود، از این رو این ویژگی نمیتواند موفقیت یک محصول در بازار فروش را تضمین کند زیرا خریداران iبه سایر ویژگیهایی که کاملاٌ محسوس باشند توجه میکنند. از این رو میتوان گفت شرکت اپل عملکرد iبهتری داشته و تنها وضوح صفحه نمایش را عامل فروش لحاظ نکرده است.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.