هنوز شانس قهرمانی در لیگ را داریم/کاسترلو در اسپانیا حضور دارد

۱۳م اسفند ،

مربی هندبال ثامن سبزوار گفت: هنوز هم شانس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را داریم اما باید منتظر جلسه کمیته انضباطی بود و اینکه چه نتیجه ای حاصل می گردد.

حمید شجاع در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، افزود: رقابت های لیگ برتر سال جاری به اتمام رسیده است ولی هنوز قهرمان این رقابت ها معلوم نشده است و با توجه به تخلف سپاهان در هفته آخر باید جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود و به آن رسیدگی کند و تیم های قهرمان و رده های پایین تر نیز بعد از آن مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار تصریح کرد: تیم سپاهان در هفته هجدهم مقابل نیروی زمینی حاضر نشده است و اگر این تیم را از مسابقات لیگ کنار بگذارند ۲ امتیاز به امتیازات ما افزوده می گردد و امکان دارد سبزوار قهرمان شود با این حال هیچ چیز معلوم نیست باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی در این نشست رخ خواهد داد و قهرمان چگونه معلوم خواهد شد.

شجاع در ادامه گفت:ما هم اکنون با ۲۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به مشهد در رده دوم رقابت های لیگ برتر قرار داریم.

وی عنوان کرد: سبزوار سهمیه جام باشگاه های آسیا را نیز کسب کرده است و باید خود را برای رقابت های ۲۰۲۲ این قاره آماده کنیم.

شجاع گفت: هم اکنون بازیکنان تیم در استراحت به سر می برند و سرمربی تیم هم در اسپانیا حضور دارد و بعد از بازگشت وی به ایران تصمیم گیری خواهد شد که از چه زمانی تمرینات تیم آغاز شود.

وی اشاره کرد: از رافائل کاسترلو برای پایه ها و تشکیل کلاس های آموزشی استفاده خواهیم کرد و هدفمان از آوردن این مربی کسب قهرمانی است.

شجاع یادآور شد: این مربی اسپانیایی ۲ سال با سبزوار قرارداد دارد و ما در این مدت باید به بهترین نحو از کاسترلو استفاده کنیم و از دانش و تجربیات وی در بالا بردن سطح کیفی هندبال استان بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: حضور مربیان طراز اول دنیا در هندبال کشورمان سبب پیشرفت آن خواهد بود و اینکه در دنیا بهتر معرفی می گردد البته مربیان ایرانی نیز زحمات بسیاری در گسترش این ورزش دارند که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.