هنیه: آمریکا از این پس سخن‌های تازهی می‌شنود / مقاومت برای بازپس گیری قدس آماده شود

۰۲م آذر ،

aljazeera11-8.jpg

اسماعیل هنیه با اشاره به پیروزی اخیر نیروهای مقاومت در جنگ با رژیم صهیونیستی گفت: همه چیز در منطقه و مصر تغییر کرده و آمریکا از این پس سخن‌های تازهی را خواهد شنید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری الجزیره، اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت حماس در سخنانی پس از اعلام آتش بس در غزه و پیروزی نیروهای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی با تشکر از مصر و اتحادیه عرب گفت: رئیس‌جمهور و ملت مصر با واکنش فوری خود و حمایت از غزه اسرائیل را غافلگیر کردند.

هنیه خطاب به رزمندان مقاومت ادامه داد: شما با پیروزی که آن را رقم زدید بار دیگر حماسه‌های قادسیه و جنگ خیبر را به اسلام بازگرداندید و فلسطین را به پیروزی نزدیکتر کردید.

وی گفت: شما به دشمن تلخی شکست را چشاندید و نشان دادید که مقاومت توانایی بالایی در رویایی با دشمن دارد. ترور الجعبری و اصولا سخن گفتن با زبان ترور احمقانه بود چرا که این مساله مقاومت را در پافشاری بر خواسته‌های خود مصرتر می‌کند.

اسماعیل هنیه ادامه داد: اسرائیل این بار در حمله به غزه غافلگیری‌های بسیاری را شاهد بود چه از لحاظ پاسخ نظامی حماس و چه از لحاظ واکنش‌های بین‌المللی و حمایت ملت‌ها از مقاومت.

وی در پایان پیروزی به دست آمده را به شیخ احمد یاسین، بنیانگذار جنبش حماس، یاسر عرفات، بنیانگذار جنبش فتح، الجعبری و شهدای فلسطینی تقدیم و تاکید کرد که راه شهدا ادامه خواهد داشت.

از همه کسانی که از مقاومت حمایت مالی و تسلیحاتی کردند، به ویژه جمهوری اسلامی ایران، قدردانی می کنم.

هنیه در مراسم جشن پیروزی مقاومت در غزه تأکید کرد: پیروزی غزه واقعیتی پایدار است؛ نه گذرا. افتخار می‌کنم که اول وزیر دولت این ملت مجاهد هستم؛ این پیروزی که میلیونها نفر را شادمان کرد و امت اسلامی را خشنود ساخت، یک آغاز است. مقاومت باید برای مبارزه جهت بازپس‌گیری قدس آماده شود.

نخست‌وزیر دولت حماس تاکید کرد: اگر دولت غزه حامی مقاومت نبود، امروز مقاومت پیروز نمی‌شد. وحدت امت و همبستگی آن در کنار فلسطینی‌ها، کوتاهترین راه برای آزادی فلسطین است.

هنیه اظهار داشت: مقاومت قواعد بازی با اشغالگران را تغییر داد و گزینه اقدام نظامی به غزه را منتفی کرد. پاسخ مقاومت و وحدت فلسطینی‌ها و حمایت مردم کرانه باختری از غزه، دشمن را غافلگیر کرد؛ و با واکنش مقاومت شوکه شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.