هنیه: پیروزی مقاومت در نبرد اخیر سرآغاز نابودی رژیم صهیونیستی است

۱۹م آذر ،

نخست‌وزیر حماس اعلام کرد: به زودی به منظور آزادسازی کامل فلسطین یک راهبرد عربی اسلامی را پی‌ریزی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، نخست وزیر حماس با ایراد نطقی در مراسم بزرگداشت بیست‌و‌پنجمین سالروز تاسیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: لطف و عنایت حق تعالی و آمادگی گروه‌های مبارز و وحدت رویه آنها و یکپارچگی ملت فلسطین عوامل پیروزی مقاومت در نبرد اخیر به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: این پیروزی تاریخی و راهبردی، زاییده تشریک چندین عامل است که اولین آنها لطف و عنایت خداوند یاور و حامی و حافظ است. پروردگار متعال را به خاطر ثابت‌قدم نگه داشتن ما در میدان نبرد شکر و سپاس می‌گوییم.

وی تصریح کرد: این پیروزی همچنین یکی از ثمره‌های آمادگی کامل نیروهای مقاومت نوار غزه است.

این رهبر فلسطینی همچنین اظهار داشت: وحدت رویه گروه‌های مقاومت در عمل به وظایف و مسئولیت‌های خود یکی دیگر از علل پیروزی مبارزان فلسطینی بر دشمن صهیونیستی در نبرد اخیر است؛ به نحوی که وقتی ارتش عبری احمد الجعبری، جانشین فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) را ترور کرد، تمامی گروه‌های مقاومت به پا خاسته و به این اقدام غیرانسانی پاسخی سهمگین نشان دادند.

وی ضمن تمجید از حمایت امت‌های عربی و اسلامی و در راس آنها مصر از مردم نوار غزه و فلسطین در جریان جنگ هشت روزه، گفت: این پیروزی در واقع به مثابه پیروزی امت اسلام است.

هنیه همچنین ضمن تمجید از دولت حماس و حمایت آن از مقاومت در جریان این جنگ، تاکید کرد که وزرای کابینه‌اش شبانه‌روز به حمایت‌های خود از پایداری ملت فلسطین ادامه دادند.

وی همچنین ضمن ارج نهادن به مشارکت گسترده تمامی گروه‌های فلسطینی در مراسم بزرگداشت بیست‌و‌پنجمین سالروز تاسیس حماس، خواستار احیا و تحکیم و تقویت وحدت ملی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.