هواپیمای مشکوک در کرمان /عکس

بعد از حضور مشکوک یک هواپیما متعلق به کشور یونان در فرودگاه کرمان ، و بررسی های بعمل آمده یک مقام آگاه در این رابطه گفت : این هواپیما مربوط به خط هوایی کراچی – آتن بوده که توسط یکی از شرکت های هواپیمایی ایرانی خریداری شده است.
.

حضور مشکوک هواپیمای یونان در کرمان +عکس

وی ادامه داد: خرید این هواپیما با سال کارکرد بسیار بالا به خاطر اسقاط کردن آن و جایگزینی قطعات آن بر روی هواپیماهای دیگر بوده است.

این در حالی است که عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور علت فرود هواپیمای یونانی در فرودگاه کرمان انجام تعمیرات در ایران اعلام کرده است.

سید احمد مومنی رخ روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هواپیمای بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ یونانی حدود پنج روز پیش برای تعمیرات وارد ایران شد و به دلیل نبود جا در آشیانه تعمیرات فرودگاه مهرآباد، با هماهنگی در کرمان به زمین نشست.

وی تشریح کرد: این هواپیما نقص فنی داشت و با هماهنگی با مرکز تعمیر در فرودگاه مهرآباد به خلبان این هواپیما اعلام شده بود در زمان حاضر فضا برای تعمیرات اشغال است و باید چند روزی منتظر بماند.

مومنی رخ تصریح کرد: هواپیما برای انجام تعمیرات وارد ایران شده و هیچ مسافری نداشته است.

وی ادامه داد: به هواپیمای یونانی اعلام کرده بودند که امروز یکشنبه به تهران سفر کند تا کارهای تعمیراتی بر روی آن انجام شود.

لازم به ذکر است ؛ دولت یونان از لحاظ اقتصادی برشکست شده و خرید این گونه هواپیماها از این کشور با توجه به تحریم ها به صرفه تر خواهد بود ؛ اما آیا به راستی ایمنی مسافران را می شود با اینگونه هواپیماهای کارکرده و فرسوده تامین کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.