هوای تهران از هر ۵ روز ۲ روز ناسالم است

در تیرماه امسال نیز هوای تهران از هر ۳ روز یک روز ناسالم و ۲ روز سالم بوده و به عبارتی در ماه گذشته هوای تهران ۱۱ روز ناسالم و ۲۰ روز سالم بوده است.

فارس: گزارش وضعیت هوای تهران در ۴ ماه نخست سال که اخیراً از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منتشر شده، حاکی است از ابتدای سال ۹۱ ، هوای تهران از هر ۵ روز ۲ روز ناسالم و ۳ روز سالم بوده است.

بر اساس این گزارش هوای تهران از ابتدای امسال ۴۸ روز ناسالم و ۷۵ روز سالم بوده و در این میان هوای تهران یک روز بسیار ناسالم را تجربه کرده در حالی که در این مدت حتی یک روز پاک نیز نداشته است.

این گزارش می‌افزاید در تیرماه امسال نیز هوای تهران از هر ۳ روز یک روز ناسالم و ۲ روز سالم بوده و به عبارتی در ماه گذشته هوای تهران ۱۱ روز ناسالم و ۲۰ روز سالم بوده است.

بنا بر این گزارش بر اساس اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در تیرماه، هوای چهار نقطه دروس در منطقه ۳ و گلبرگ در منطقه ۸، پونک در منطقه ۵ و نیز ایستگاه شهرداری منطقه ۱۶ در شرایط مطلوب و در مقابل هوای چهار نقطه ایستگاه ستاد مدیریت بحران در منطقه ۷، تهرانسر در منطقه ۲۱، مرکز ژئوفیزیک در منطقه ۶ و شادآباد در منطقه ۱۸ در شرایط نامطلوب قرار داشته است.

گفتنی است به رغم این که هوای تهران در مدت مشابه در سال ۸۹ بالغ بر ۱۳ روز پاک بود، از ابتدای امسال پایتخت حتی یک روز پاک را نیز تجربه نکرده و حسرت یک روز هوای پاک به دل تهرانی‌ها مانده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.