هوا گرم تر می شود/گرد و غبار در راه است

تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت.

الف: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در کشور تا روز جمعه خبر داد.

مهندس عبدالرضا امیدوارشهری می گوید تا روز پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد. و خلیج‌فارس نیز در این مدت مواج است.

اما تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در نوار شمالی کشور دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت. از سوی دیگر از بعدازظهر روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری شرایط برای تولید گرد و خاک در کشور عراق و حرکت آن به سوی مناطق غربی کشور مهیا است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: همچنین در روز چهارشنبه آسمان تهران کمی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش با افزایش ابر در ارتفاعات رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۱ و ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز پنجشنبه نیز آسمان پایتخت صاف گاهی با رشد ابر در ارتفاعات وزش باد خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.