هومن برق نورد : عدالت و شایسته سالاری در جشنواره های منطقه ای ضرورت است

۳۰اردیبهشت،

هومن برق نورد بازیگر سینما در خصوص برگزار ی چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – بام ایران عنوان کرد : جشنواره های منطقه ای نقش تعیین کننده و حائز اهمیتی در شناسایی استعدادهای جوانان شهرستانی دارند که کمتر مجال پیدا می کنند با فیلم هایشان در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور پیدا کنند و در واقع می تواند خیلی از استعدادهای کشف نشده را مورد حمایت قرار دهد.

 

بازیگر فیلم  «ملکه» با تاکید بر رصد دقیق مسئولان برگزار کننده جشنواره در جهت انتخاب و حضور تمام فیلم های با کیفیت ازمناطقی که می توانند در جشنواره حضور داشته باشند تصریح کرد : نگاه توام با عدالت و شایسته سالاری می تواند فیلم سازان جوانی که استحقاق دیده شدن را دارند به این حقشان برساند.

 

بازیگر«کیفر» با اشاره به رویکرد فیلم سازان جوان در فیلم هایشان به ارائه فرهنگ بوم زیستیشان افزود : موقعی فیلم یک فیلم سازحامی موتیف های بومی ، آئین ها و سنن محل زیستش باشد، می تواند فیلمی مناسب برای عرضه داشته باشد.

 

چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان  از تاریخ ۱۰ تا ۱۳  تیرماه  سال   به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری شهرستان شهرکرد با حضور استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

گفتنی ست، این جشنواره  توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.