هوندا آکورد خودروی سبز سال شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال خودروی هوندا آکورد به عنوان «خودروی سبز سال» معرفی شدخودروی هوندا آکورد که یک سدان با اندازه متوسط و مناسب برای خانواده ها است با انواع بنزینی، هیبریدی و هیبریدی قابل شارژ با اتصال به پریز برق عرضه می گردد

خبراقتصادی:به گزارش  سی ان ان، خودروی هوندا آکورد که یک سدان با اندازه متوسط و مناسب برای خانواده ها است با انواع بنزینی، هیبریدی و هیبریدی قابل شارژ با اتصال به پریز برق عرضه می گردد.

ران کوگان سردبیر مجله گرین کار [خودروی سبز] در باره انتخاب هوندا آکورد گفت: بیشتر خریداران عادی که پیکر اصلی جامعه را تشکیل می دهند هوندا آکورد را انتخابی مناسب یافته اند چون علاوه بر بازدهی بالا و مصرف کم، ایمنی مناسب دارد و ارزش خود را در هنگام فروش مجدد تا حدود بسیاری حفظ می کند. در سال های اخیر هم با افزوده شدن گزینه هایی مثل آکورد هیبریدی و قابل شارژ با پریز برق هم به رونق و محبوبیت آن افزوده است. 

هوندا آکورد هیبریدی به ازای هر گالن بنزین می تواند ۵۰ مایل طی کند. جالب این جا است که این خودرو در سرعت های کم و در مسافرت های شهری کمتر از بزرگراه ها بنزین مصرف میکند. نوع قابل شارژ آن با پریز برق طوری است که ۱۲ مایل به پیمایش خودرو می افزاید. هوندای ۶ سیلندر بنزینی به ازای هر گالن ۳۴ و ۴ سیلندر بنزینی ۳۶ مایل می پیماید.

فینالیست های امسال علاوه بر هوندا آکورد ب ام و ۳۲۸d و آئودی A6 TDI بودند که هر دو با موتور دیزلی کار می کنند. البته  دو خودروی جمع و جور تویوتا کرولا و مزدا۳ هم جزو رقبای مهم این رقابت بودند.

سالهای قبل برندگان مجله «خودروی سبز» خودروهای فورد فیوژن، هوندای سیویک و شورولت ولت بوده اند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.