هویزه جدید دیاموند نشد

سیدمحسن فرجادی در بخش وبلاگ خبر انلاین نوشت:وقتی هویزه را شناختم به دنبالش آفریقا را هم دیدم. این یکی مثل استقلال بود و آن یکی مثل پرسپولیس.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،فرجادی نوشت:نمی دانم کجای فیلم بود که خوابم برد ولی صداها رهایم نمی کرد. اولین فیلمی بود که در سینما می دیدم و هنوز تصویرها و صداهای مبهمی که میگوید «عقابها» است را در ذهن دارم. طبقه دوم سینما بودیم و تا به حال آن همه آدم زیر یک سقف روبروی پرده ای روشن ندیده بودم.
اگر به تاکسی اسمش را می گفتی به مقصدت در خیابان دانشگاه می رسیدی. می گفتی دیاموند ولی روی سینما نوشته بود هویزه!
دیاموند فاصله چندانی تا دانشگاه پزشکی، دانشکده علوم و دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی نداشت و همین ویژگی کوچک در وسط خیابان دانشگاههای مشهد او را جذاب تر و شلوغ تر می کرد.
وقتی هویزه را شناختم به دنبالش آفریقا را هم دیدم. این یکی مثل استقلال بود و آن یکی مثل پرسپولیس. انگار این دو تا با هم رقابت داشته باشند یکی در میان فیلم های دیدنی را پذیرایی می کردند.
عکس های افتتاح سالن بازسازی شده سینما هویزه مشهد را که دیدم آه از نهادم بلند شد.

سینمایی که یک روزهایی دو طبقه اش پر می شد روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه اش تقریبا ۶۹ نفر حضور داشتند. البته این افرادی هستند که در عکس شمرده ام.

مگر سینما برای مردم ساخته نشده پس مردمش کجایند؟
سینما دیگر برای مردم جذابیتی ندارد یا برنامه ریزی ای ابتدایی برای افتتاحیه هویزه جدید نشده بود؟ هر چه بود اگر بهترین سینماها را هم داشته باشیم و مردم رغبتی به سینما نداشته باشند سینما دردی دوا نمی کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.