هیرو فومی: دیدار مقابل عراق بهترین ما بود

 یوشی تاکی هیرو فومی چهارشنبه شب پس از پیروزی ۵ بریک مقابل عراق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی امشب توانستیم با ارایه یک فوتبال کاملا هجومی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی صعود کنیم.

وی افزود: تیم ژاپن در بازی های قبلی از بازیکنانی (متعدد) استفاده کرد تا این تیم بتواند در مراحل نیمه نهایی ونهایی نیروی خود را ذخیره کند.

وی اضافه کرد: تا دیدار نهایی سه روز فرصت داریم و اگر بازیکنان این دیدار نتوانند از نظر آمادگی جسمانی به بازی نهایی برسند، ترکیب تیم را تغییر خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ژاپن تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و همه آنان تمام توان خود را برای رسیدن به قهرمانی به کار خواهند گرفت.

سرمربی تیم نوجوانان ژاپن با بیان این که هدف این تیم از ابتدا حضور در دیدار نهایی مسابقه های قهرمانی آسیا در تهران بود ، گفت: البته در مرحله گروهی تلاش کردیم که ابتدا به مرحله بعد صعود کنیم و پس از برتری مقابل حریفان در دیدار نهایی حاضر شویم.

هیروفومی افزود: پس از این که بازیکنان عراق در نیمه دوم یک بار دروازه ژاپن را باز کردند و بازی به نتیجه ۲ بر یک رسید با تغییر تاکتیک و سرعت دادن به بازی توانستیم حریف خود غافلگیر کرده و به پیروزی پرکل دست یابیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.