هکری که زن شد به اپل رفت

۲۰م آذر ،

خانم کریستین پگت هکر معروف از مایکروسافت به اپل رفته است.
کریستین که تا سال ۲۰۱۰ مرد بود و بنام کریس یکی از معروفترین هکرهای دنیا سیستم های وایرلس و آر.اف.آی.دی را هک می کرد بدون هیچ توضیحی از مدیریت ارشد در قسمت امنیت مایکروسافت خداحافظی کرده و اینک در قسمت امنیتی اپل مشغول کار شده است.
وی قبل از سوئیچ کردن به اپل در کمپانی کار می کرد که مسوول کشف حفره های ویندوز ویستا بود. وی در مرکز تحقیقات روی امنیت هسته OS X مشغول شده و حاضر نشد به رسانه ها توضیحی در این باره دهد و همه را به دپارتمان روابط عمومی اپل ارجاع داد.
این دپارتمان نیز به wired گفت قرار نیست هر تغییری را در اپل به رسانه ها گزارش کنند و حاضر نشدند در این باره اطلاعیه صادر کنند.
به گزارش خبرآنلاین از طرف دیگر اپل دوست نداشته تا هکرها را اطراف سیستم عامل مکینتاش و آی او اس جمع کند، هر چند محبوبتر شدن سیستم عامل های اپل ناخودآگاه ممکن است هکرها را به این سمت سوق دهد (مانند ویندوز در دهه های قبل) و شاید به همین خاطر بوده تا پگت را به استخدام خود در آورده است.
گفتنی است اپل در اوایل امسال بدنبال آلوده شدن ۶۰۰ هزار مک با Flashback Trojan عمیقا به فکر رفت تا مشکلات امنیتی آینده خود را با ورود هکرهای تازه حل کند.
پگت وقتی به استخدام مایکروسافت در آمد قرار شد از کمپانی خود تا ۵ سال صحبتی نکند و بعد از سال ۲۰۱۱ که قراردادشان به پایان رسید در کنفرانس هکرهای کلاه سیاه در دفکن آبروی مایکروسافت را برد و گفت وقتی حفره های ویستا را کشف کرد مایکروسافت ورود ویستا به بازار را به تاخیر انداخت.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.