هیئت انتخاب بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

فرشچی،عادل و شیخ انصاری/

سینماپرس-گروه سینما/ مینو فرشچی، شهاب الدین عادل و مجید شیخ انصاری آثار رسیده به بخش بین الملل فیلم کوتاه را انتخاب می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، مینو فرشچی، شهاب الدین عادل و مجید شیخ انصاری آثار رسیده به بخش مسابقه بین الملل این جشنواره را بازبینی و از این بین، فیلمهای بخش مسابقه را انتخاب می کنند.

در ادامه این گزارش آمده است، مینو فرشچی فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک و گرافیک از کالج سانتامونیکا کالیفرینااست. وی فعالیت حرفه ای را به عنوان فیلمنامه نویس همزمان با تحصیل در رشته فیلمنامه نویسی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی آغاز و پس از فارغ التحصیلی به فعالیت در تلویزیون پرداخت. فرشچی داور بخش فیلمنامه و فیلم چندین جشنواره بوده و کارگاه های تخصصی بسیاری در این زمینه در سراسر کشور برگزار کرده است. از فیلمنامه های او می توان به ازدواج به سبک ایرانی، کاغذبی خط و شوکران اشاره کرد.

همچنین دکتر شهاب الدین عادل دارای دکترای پژوهش هنر در گرایش هنرهای نمایشی است و در حال حاضر رئیس دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. وی عضو هیئت علمی گروه سینما و عضو هیئت موسس انجمن عکاسان سینمای ایران نیز است.

مجید شیخ انصاری کارشناس ارشد رشته کارگردانی سینما؛ عضو هیئت علمی دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است و علاوه بر تدریس کارگردانی فیلمنامه نویسی ونقد فیلم در دانشکده سینما تئاتر مدیریت گروه سینما را نیز برعهده دارد. وی در کشور انگلستان مشغول تحصیل و تحقق در رشته فیلمسازی حرفه ای با گرایش جلوه های بصری دیجیتال و شخصیت های مجازی برای دریافت PHD است.

در گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران،آمده است با توجه به تعداد آثار رسیده این گروه از ۱۷ تیرماه کاربازبینی آثاررا آغاز کرده اند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران به دبیری «هاشم میرزاخانی» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۶۱۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.