هیئت منصفه مطبوعات، مدیر مسوول چهلچراغ و ایران جمعه را مجرم شناخت

در مورد اتهامات مدیران مسوول نشریه ایران جمعه مبنی بر توهین و اهانت به اقوام کشور و تشویش اذهان عمومی با نشر مطالب خلاف واقع هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهمان را مجرم تشخیص داد، لیکن مستحقق تخفیف ندانست.

دادگاه مطبوعات مدیران مسوول نشریات ایران جمعه و چهلچراغ را محاکمه کرد.

به گزارش مهر، جلسه رسیدگی به کیفرخواست‌های مطروحه علیه مدیران مسئول نشریات «ایران جمعه» و «چهلچراغ» روز یک‌شنبه در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در مورد اتهامات مدیران مسوول نشریه ایران جمعه مبنی بر توهین و اهانت به اقوام کشور و تشویش اذهان عمومی با نشر مطالب خلاف واقع هیات منصفه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهمان را مجرم تشخیص داد، لیکن مستحقق تخفیف ندانست.

هم‌چنین در خصوص اتهام منتسب به مدیر مسوول نشریه چهلچراغ ، برای استفاده ابزاری از تصاویر زنان هیات منصفانه مطبوعات استان تهران مدیر مسوول نشریه مذکور را به اتفاق آراء مجرم دانست و در مورد اتهام نشر مطالب خلاف عفت عمومی، هیات منصفانه مطبوعات استان تهران با اکثریت آراء متهم را مجرم تشخیص نداد. هیات منصفه مطبوعات استان تهران به اتفاق آراء متهم مذکور را مستحقق تخفیف ندانست.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.