هیات فوتبال اصفهان:داوران دیدارتیم های سپاهان و تیم ملی جوانان سابقه قضاوت نداشتند

به گزارش ایرنا ، واحد داوران هیات فوتبال استان اصفهان سه شنبه شب با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گروه داوری قضاوت کننده دیدار دوستانه تیم های فولاد مبارکه سپاهان و تیم ملی جوانان توسط هیات فوتبال استان اصفهان اعزام نشدند.

واحد داوران هیات فوتبال استان اصفهان در این بیانیه تصریح کرد : افراد قضاوت کننده در این مسابقه ، هیچگونه فعالیت داوری در سطح استان و کشور را به صورت رسمی نداشته اند.

در این بیانیه آمده است: داوران دیدار یاد شده ، هیچ ارتباط سازمانی با واحد داوران هیات فوتبال استان اصفهان ندارند .

واحد داوران هیات فوتبال استان اصفهان در ادامه آمادگی این واحد برای همکاری و اعزام داوران فعال و ملی شاغل در لیگ های برتر و دسته یک باشگاههای کشور را برای چنین مسابقاتی اعلام و اضافه کرد: پیش از این، درخواست باشگاهها برای اعزام این داوران از سوی هیات فوتبال استان اصفهان اجرا شده است که نمونه آن قضاوت تیم داوری در مسابقه دوستانه تیم فولاد مبارکه سپاهان با نفت تهران و ذوب آهن اصفهان با تیم ملی جوانان در چند روز گذشته می باشد.

خاطر نشان می شود ، دیدار دوستانه تیم های فولاد مبارکه سپاهان و تیم ملی جوانان روز دوشنبه به دلیل اعتراض کادرفنی تیم ملی جوانان به نحوه قضاوت این دیدار به درگیری کادرفنی تیم ملی جوانان با هواداران تیم فوتبال سپاهان منجر شد.

کادرفنی تیم ملی جوانان عدم توانایی داوران این دیدار در قضاوت را عامل تحریک تماشاگران و بوجود آمدن درگیری بیان کرده است.

این دیدار در حالیکه تا دقیقه ۸۰ با نتیجه چهار بر دو به سود تیم ملی جوانان بود به دلیل درگیری کادرفنی با هواداران تیم فوتبال سپاهان نیمه تمام ماند.

۷۱۳۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۹۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.