هیلاری کلینتون: فقط می‌خواهم بخوابم!

۲۲ آبان ،

getty-732.jpg

در حالی که تنها یک هفته از انتخابات سال ۲۰۱۲ آمریکا می‌گذرد گمانه‌زنی‌هایی درخصوص کاندیداتوری هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ وجود دارد اما او با ابراز عدم تمایل نسبت به شرکت در این انتخابات گفت: من فقط می‌خواهم بخوابم!

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، در حالی که هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا دیگر قصد ندارد در دوره دوم ریاست جمهوری باراک اوباما وزیر امور خارجه او باشد، نتیجه یک نظرسنجی در ایالت آیووا نشان داد که بسیاری از دموکرات ها خواهان کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری آتی می باشند.

کلینتون گفته که دیگر خواهان شنیدن چیزی درباره یک کمپین انتخاباتی دیگر نیست. کلینتون ۶۵ ساله مدت وقت طولانی است که به اوباما گفته در پایان دوره اول ریاست جمهوری او، از سمت وزیر امور خارجه کنار خواهد رفت.

کلینتون در گفت‌وگو با روزنامه نیویورک تایمز گفت: من فقط می‌ خواهم بخوابم، ورزش کنم و برای تفریح به مسافرت برم، من می‌خواهم قدری آسوده باشم و این یک چیز عادی است اما در طول ۲۰ سال قبل هیچ یک از این کارها را انجام ندادم.

یک نظرسنجی در آیووا نشان داد که ۵۸ درصد از دموکرات‌های این ایالت خواهان کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ می باشند. اما کلینتون می‌گوید که خسته است و دسته کم برای سال آینده هیچ برنامه کاری برای خود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.