واریز وام ضروری برای ۶۰ هزار بازنشسته

۱۶م دیماه ،

واحد مرکزی خبر: مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از تصویب پرداخت وام ضروری به ۶۰ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین خبر داد.

ایراندخت عطاریان گفت: بیش از ۲۷۰ هزار نفر بازنشستگان و موظفین برای دریافت وام ضروری در سامانه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری ثبت نام کردند که چون تعداد متقاضیان واجد شرایط بیشتر از اعتبار تعیین شده بود از طریق قرعه کشی برندگان این دوره انتخاب شدند.

وی با اشاره به حمایت دولت از بازنشستگان افزود: امسال حدود ۷۵ میلیارد تومان برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان اختصاص داده شده است که این مبلغ از فردا به حساب سپهر بازنشستگان واجد شرایط واریز می گردد.

عطاریان گفت: میزان وام ضروری حداکثر ۵ /۱ میلیون تومان است و اقساط آن ۳۶ ماهه بوده و کارمزد آن ۴ درصد خواهد بود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: امتیازاتی چون میزان حقوق بازنشستگی ، سنوات بازنشستگی و عدم دریافت وام در سالهای قبل از جمله پارامتر هایی است که در پرداخت وام ضروری به بازنشستگان و موظفین مورد توجه است.

عطاریان تاکید کرد: اسامی بازنشستگان و موظفین وام گیرنده بر روی پایگاه اینترنتی صندوق بازنشستگی کشوری قراردارد و علاوه بر آن از طریق پیامک نیز پرداخت وام ضروری به اطلاع بازنشستگان می رسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در سه سال قبل به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان وام ضروری پرداخت شده است گفت: این اقدام صندوق بازنشستگی کشوری با هدف افزایش رفاه اجتماعی صورت گرفته است.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.