واکنش رادان به انتقادات احمدی نژاد

رادان درباره انتقادات رییس‌جمهور به فعالیت نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی انتقادات را به گوش جان می‌شنود.

ایسنا: جانشین فرمانده ناجا ضمن تشریح اقدامات و عملکرد پلیس در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس برابر قانون و شرع با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری در ملاء‌عام و همچنین استعمال دخانیات می‌کنند، برخورد می‌کند.
 
سردار احمدرضا رادان در حاشیه اولین جلسه آموزشی مدیریت کیفیت پلیس پیشگیری ناجا (مکنا) در مورد اقدامات پلیس در ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان دو موضوع جدی مورد توجه ماموران نیروی انتظامی است به گونه‌ای که ما معتقد هستیم که در جامعه‌ای فعالیت می‌کنیم که مردم خوب، متدینی داریم به گونه‌ای که مردم در برخی ماه‌های مقدس همچون ماه‌رمضان خود را ملزم به انجام مباحث دینی می‌کنند به گونه‌ای که حتی با فرارسیدن ماه رمضان سرقت خرد نیز کاهش می‌یابد.
 
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تلاش دارد تا در ماه مبارک رمضان امنیت مطلوب‌تری را برای مردم فراهم کند، گفت: پلیس برابر قانون و شرع در بحث تعداد اندکی که تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، با آنان برخورد می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان خوردن و آشامیدن در ملاء‌عام ممنوع است گفت: بر اساس قانون خوردن و آشامیدن در ماه مبارک رمضان ممنوع و پلییس برابر قانون با این افراد برخورد می‌کند.
 
به گفته وی خودروهایی که سرنشینان آن تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، توقیف و برای آنان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.
 
جانشین فرمانده ناجا همچنین در مورد استعمال دخانیات در ماه رمضان گفت: پلیس به حکم حکومتی نگاه می‌کند و برابر قانون استعمال دخانیات ممنوع و پلیس با آن برخورد می‌کند.
 
رادان در مورد فعالیت اغذیه‌فروشان نیز گفت: تلاش داریم بتوانیم در سراسر کشور، نیازمندی‌های به حق مردم را تامین و تعریف کنیم تا اقلام در اختیار مردم قرار گیرد.
 
وی درباره انتقادات رییس‌جمهور به فعالیت نیروی انتظامی به گفت: نیروی انتظامی انتقادات را به گوش جان می‌شنود.
 
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه ما در چرایی اجرای طرح‌ها بحثی نداریم اما در بحث اجرای ماموریت‌ها بحث‌هایی وجود دارد گفت: نیروی انتظامی همواره به انتقادات توجه ویژه‌ای داشته است.
 
رادان با بیان اینکه همواره فرهنگ‌سازی، اولی به اجرای سلبی است، گفت: به نظرم بخشی از فرمایشات رییس‌جمهور متوجه وظیفه ارگان‌هایی بوده که باید در این طرح‌ها حضور می‌داشتند.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.