والکات: ثابت نمودیم آرسنال چه توانایی هایی دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

  تئو والکات، هافبک آرسنال، امیدوار است که پیروزی ۷-۵ مقابل ریدینگ در جام اتحادیه، iبه توپچی ها در رقابت های لیگ برتر نیز کمک کند.

 در این دیدار شاگردان ونگر ابتدا ۴-۰ از حریف عقب افتادند اما بعد از اینکه توانستند در وقت های قانونی بازی را iبه تساوی بکشند، در نهایت در وقت های اضافه، با نیتجه ۷-۵ iبه پیروزی رسیدند.

 به گزارش تفسیری گل، والکات در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:” دیداری باورنکردنی بود. ما آغاز خیلی بدی داشتیم. باید بیدار می شدیم. سرمربی iبه ما گفت که این تیم آرسنال نیست  و ما iبه اندازه کافی خوب نبودیم.

 ما iبه همه نشان دادیم که چه توانایی های داریم. ما هرگز تسلیم نمی شویم و در حال حاضر خیلی خوشحال هستیم. ما نمی خواستیم نیمه اول همه شود زیرا در ۱۰ دقیقه پایانی خیلی خوب بازی نمودیم.

 ما شخصیت مان را نشان دادیم. در تیم ما بازیکنان جوان زیادی وجود دارند و این بازی، تجربه فوق العاده ای برای آنها بود. امیدوارم بتوانیم از این پیروزی انگیزه و اعتماد iبه نفس کافی برای گرفتن نتایج خوب در لیگ برتر استفاده کنیم.

 ما خارج از خانه ۷ گل iبه ثمر رساندیم. در خط حمله فوق العاده بودیم؛ البته در خط دفاعی iبه اندازه ای که باید خوب نبودیم اما مهمترین مسئله این است که در نهایت iبه پیروزی رسیدیم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.