والیبال آشوریان باید به روزهای اوج گذشته برگردد

‘شارلی انویه تکیه’روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات والیبال جام تموز امسال با حضور پنج تیم عراق، ارمنستان، منتخب ایران و دو تیم از ارومیه در دو گروه آغاز شده است.

وی سطح کیفی و فنی تیم ها را در حد متوسط ارزیابی کرد و افزود: تیم های حاضر باید با آمادگی بهترو انگیزه بیشتری وارد این مسابقات شوند.

انویه تکیه افزود: پنج داور از عراق، ارومیه، ارمنستان و تهران امر قضاوت مسابقات والیبال را بر عهده دارند.

وی در خصوص وضعیت فعلی تیم والیبال آشور ارومیه گفت: این تیم در دهه گذشته همواره جزو بهترین و فنی ترین تیم های استان بود و حتی در مسابقات جام رمضان ارومیه و لیگ استان نیز شرکت می کرد.

انویه تکیه اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ، برای انسجام مجدد این تیم و رسیدن به روزهای اوج گذشته، پس از پایان مسابقات جام تموز تمرینات مستمری برای بازیکنان این تیم درنظر گرفته ایم.

وی افزود: والیبال ارومیه همواره زبانزد خاص و عام بوده است و والیبال آشور نیز با تاسی از این رویه نیازمند توجه و ایجاد انسجامی دوباره است.

دوازدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی آشوریان جهان ‘جام تموز’ با حضور ۳۹۰ ورزشکار داخلی و خارجی در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز، تنیس خاکی و شطرنج از ششم مرداد ماه جاری آغاز و به مدت ۹ روز در ورزشگاه انجمن آشوریان ارومیه ادامه دارد.

۷۱۲۶/۵۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۰۷۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.