وام بانک تجارت به صنعتگران ایرانی

بینا- بانک تجارت با اعطای تسهیلات در بخش های مختلف اقتصاد کشور امکان تحقق برنامه های دولت و حضور موثر بخش خصوصی را فراهم آورده است.
به گزارش بینا، میزان مانده تسهیلات اعطایی این بانک تا پایان تیرماه سال ۹۱ در بخش صنعت و معدن بالغ بر ۹۶ هزار میلیارد ریال بوده است که ۳۳ درصد از کل تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داده است. در همین مقطع مانده تسهیلات ارائه شده از سوی این بانک به بخش ساختمان ۵۸ هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال ، بخش کشاورزی ۵۳ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال ، خدمات و بازرگانی ۸۶ هزار و ۹۸۰  میلیارد ریال و بخش صادرات ۷ هزار و ۷۵ میلیارد ریال بوده است .
بانک تجارت با پرداخت بیش از ۳۸ هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های اقتصادی زودبازده و کارآفرین زمینه اشتغال ۹۷۷۳۱ نفر از هموطنان را فراهم آورده است . این بانک با اعطای ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال قرض الحسنه خوداشتغالی از مشاغل خانگی حمایت کرده و زمینه اشتغال را برای هموطنان فراهم کرده است .
مانده تسهیلات قرض الحسنه اعطایی بانک تجارت در پایان تیرماه سالجاری به هجده هزار و دویست و پنجاه میلیارد ریال رسید. این بانک همچنین با پرداخت ۵۱۲ میلیارد ریال زمینه آزادی ۳۶۸۳ نفر از زندانیان محکوم به دیه را فراهم آورده است .
بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور در زمینه بانکداری الکترونیک، با افتتاح بیش از
۷۷ شعبه ۲۴ ساعته الکترونیک ، ۲۵۳۱ دستگاه خودپرداز فعال ، ۵۴۸۹ دستگاه pos شعبه ای و ۱۹۴ هزار pos فروشگاهی در سراسر کشور ، امکان استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک خود را فراهم آورده است .
هم اکنون تعداد ۷۲۲ هزار و ۶۱۶ نفر از هموطنانمان از بانکداری اینترنتی این بانک برای انجام عملیات بانکی خود استفاده می کنند. تعدادکاربران موبایل بانک تجارت به بیش از یک میلیون و ۳۸۸ هزار نفر رسیده است و بیش از یک میلیون و ۵۷ هزار نفر نیز از تلفن بانک تجارت بهره برداری می‌کنند .

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.